חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא ריבלין נפגש היום עם הנהגת עמותת 'איילים'

נשיא המדינה נפגש היום (ראשון) עם הנהגת עמותת 'איילים' המפעילה כפרי סטודנטים בנגב ובגליל. עמותת איילים הוקמה בשנת 2002 על ידי קבוצת צעירים יוצאי צבא, במטרה לחזק את מפעל ההתיישבות ואת המעורבות החברתית בנגב ובגליל. במפגש נשאו דברים נשיא המדינה ויו"ר עמותת איילים יקי דיין.

בפתח דבריו סיפר הנשיא כי: "ביקרתי בכפר בלוד ואני מוכרח לומר לכם שפשוט התפעלתי. זהו מפעל אדיר ואני רואה על פניכם את הרצון והשליחות שטבועה בכל אחד ואחת, גם בתקופה לא פשוטה לסטודנטים בישראל, זהו דבר אדיר."

הנשיא הוסיף ואמר: "אתם הגשמת ציונות. אתם מעניקים לחברה ולקהילה בכל מקום שאתם נמצאים יכולת הגשמה. לכן יותר משאתם רציתם לבוא הנה, רציתי אני לפגוש אתכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנשיא סיפר בחיוך: "פגשתי פעם צעיר בכפר הסטודנטים בלוד והוא היה כל כך מרשים. אמרתי לו 'אתה עוד תהיה חבר כנסת'. והנה ח״כ שמולי היום בכנסת, ממשיך להוכיח את היכולת להאמין ולהגשים. אני הייתי בשטח וראיתי את הנחישות ואת היכולות ואת הרצון, ואת האמונה שהדבר אפשרי."

יקי דיין מנכ"ל העמותה הודה לנשיא על האירוח ואמר: "איילים זו לא רק גאווה לאומית, אלא גאווה של העם היהודי. זהו מודל שלדעתי כולנו יכולים לקחת אותו ולהראות לכל ישראלי שאפשר אחרת, בדרך של ציונות. לראות את הדבר הזה, זה ממלא דלק וגאווה. חברים בקבוצה זו עוזבים הכל למען הגשמת תורת הכלל. איילים היא תנועה שקיימת מספיק שנים והוכיחה את עצמה שהיא יכולה להרים את עצמה למען ארץ ישראל, יש כאן עשייה מוכחת."

במפגש השתתפו מנהלי הכפרים בהם מנהל מרחב נגב מערבי, מנהל מרחב צפון, מנהל מרחב נגב צפוני, ומנהלי הכפר בקריית שמונה, בעכו, בכרמיאל, במנחמיה, באשלים, בדימונה, בשדרות, ביכיני, באופקים ובלוד.

צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

Back to top button