בריאותחדשות הארץמבזקים

אבחון מוקדם לנגעי עור לעובדי המרכז הרפואי פוריה

לרגל שבוע המודעות לסרטן העור ובמסגרת פעילות הועדה לקידום בריאות, התקיימו במרכז הרפואי פדה -פוריה ימי בדיקות לאבחון מוקדם של נגעי עור, לעובדי המרכז הרפואי.

גם השנה יזמה הועדה לקידום בריאות במרכז הרפואי פדה- פוריה, מבצע מיוחד של בדיקות לעובדי המרכז הרפואי, לאבחון מוקדם של נגעים בעור.

בשני ימי בדיקות , בדק ד"ר ריאד קאסם, רופא העור של המרכז הרפואי, 24 עובדים ועובדות. הבדיקה היתה ראשונית, לאיתור נקודות חן חשודות ונגעים החשודים כסרטן העור. ד"ר קאסם הפנה שלושה מבין העובדים שנבדקו להמשך ברור או הסרת הנגע החשוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי ד"ר ריאד קאסם," למודעות וערנות חשיבות קריטית מאחר והסיכוי הטוב ביותר לריפוי מלא של סרטן עור הוא באמצעות אבחון מוקדם והסרה כירורגית של הנגע הסרטני. חשוב להזכיר לעובדים ולציבור כולו את הסכנות שיש בחשיפה לשמש ולהדגיש שוב ושוב את חשיבות המעקב הסדיר אחר נקודות חן. מומלץ לעקוב באופן שוטף ולהיבדק לפחות פעם בשנה. אם הבחנתם בנקודת חן חדשה, או בשינוי בצורה וצבע של נקודת חן קיימת, אנא גשו להיבדק אצל רופא עור" .

אילנה אהרון, יו"ר ועדת קידום בריאות סיכמה , " נמשיך לפעול להעלאת המודעות בקרב העובדים ובקרב הקהילה, אני מבקשת להודות לד"ר קאסם לאוסנת תמיר, האחות האחראית במרפאות חוץ ולאחות אירית לוי, שנרתמו ברצון למבצע החשוב הזה, למען בריאות העובדים שלנו ".

צילום: מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה, פוריה

Back to top button