חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחוןרצועת עזה

בכירי חמאס חיים בשקט ובשלווה – 24/7 שעות של חשמל

ברצועת עזה יש בכירים מארגון הטרור חמאס שחיים בשקט ובשלווה ובביתם יש חשמל 24/7. מצד שני תושבי הרצועה סובלים מכך שיש להם חשמל כ-4 שעות ביום. עכשיו לאחר שישראל תצמצם את אספקת החשמל לעזה, תושבי הרצועה יצטרכו להסתפק ב-3 שעות חשמל ביום.

חמאס לוקח את כספי המסים שמקבל לצרכיי המנהרות והטרור, אך הוא לא משלם עבור אספקת החשמל. לכן הגיע למצב שהגיע. חמאס נמצא מזה 10 שנים במצב הכי קשה והכי גרוע. תושבי רצועת עזה סובלים וחמאס ממשיך לייצר רקטות ומנהרות.

אז למה חמאס מעדיף את המנהרות? למה חמאס מעדיף לייצר אמצעי לחימה מאשר לתת לתושבי עזה לחיות חיים שקטים ושלווים?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חמאס נחשב לארגון אכזרי, חמאס מעדיף את בניית המנהרות מאשר את חייהם של תושבי הרצועה. בראש של חמאס כל היום זה איך לחפור מנהרות ולייצר רקטות על מנת לפגוע בהמשך במדינת ישראל. חמאס לא באמת רוצה שקט. זה שאין ירי טילים מעזה כעת זה רק מסביר את המציאות שאנחנו חיים בה, מציאות של הכנה ממלחמה למלחמה.

חמאס כיום עומד על כמות רקטות גדולה יותר מאשר לפני מבצע "צוק איתן", רוב הרקטות של חמאס מגיעות לטווחים הקצרים ובינוני. חמאס מדויק בירי הרקטי וחמאס הציב לעצמו מטרה – בסבב הבא לפגוע כמה שיותר ביישובי העוטף.

ישראל תצא למבצע נוסף בעזה? שאלת השאלות, ישראל לא ממש מעוניינת בסבב לחימה אך במידה וזה מה שצריך לקרות ישראל תיכנס בכל כוחה למלחמה עד להפלת שלטון חמאס.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן כבר אמר לא פעם שבמידה וייגזר על ישראל לצאת למלחמה נוספת בעזה, זאת תהיה המלחמה האחרונה בהחלט. חמאס יצטער על היום שהגיע לרצועה. ליברמן הבטיח לחסל את כל שלטון חמאס במידה וישראל תאלץ להגיע למצב של מבצע נוסף ברצועה.

צילום ארכיון

Back to top button