חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

עיריית ירושלים מסייעת לעובדי רשות השידור למצוא עבודה חדשה

עירית ירושלים בשיתוף הרשות העירונית לתעסוקה יזמה כנס, שיתקיים ביום חמישי הקרוב במעמד סגן ראש העיר, מר עופר ברקוביץ' ומנכ"ל העירייה, עו"ד אמנון מרחב על מנת לסייע לעובדי רשות השידור לשעבר להמשיך את דרכם התעסוקתית באופן הטוב ביותר.

מאז סגירת רשות השידור עושה העירייה מאמצים רבים לסייע לעובדי הרשות שסיימו את תקופת עבודתם עם סגירת הרשות. הרשות העירונית לתעסוקה יצרה קשר עם נציגי העובדים וההנהלה ונערכת לסייע להם בחישוב מסלול מחדש ובבניית תכנית תעסוקה עתידית – השתלבות בעבודה חדשה או בהכשרה מקצועית נוספת.

עירית ירושלים רואה חשיבות עליונה להתגייס ולסייע לכל אחד ואחת מעובדי רשות השידור לשעבר שנשארו ללא עבודה, שכן מדובר בסיטואציה אישית קשה של מאות מתושבי העיר וסביבותיה, וכן בעובדים שעבדו שנים רבות בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפיכך, עירית ירושלים בשיתוף הרשות העירונית לתעסוקה יזמה את כנס ההכוונה התעסוקתית שבו יוצגו מרכזי התעסוקה העירוניים הפרוסים בעיר, השירותים השונים שיכולה העירייה להציע לעובדי הרשות בתחום התעסוקה ואת הכלים המקצועיים למציאת עבודה, בניהם כתיבה או שדרוג קורות חיים, סדנאות שונות, חשיפתם למעסיקים שונים בכלל התחומים ובמידת הצורך גם הכשרות מקצועיות.
בכנס ימופו הצרכים של העובדים לפי תחומי העיסוק ובהתאם לכך ייפנו הגורמים השונים של רשות העירונית לתעסוקה למעסיקים רלוונטיים על מנת לנסות לסייע להם במציאת עבודה.

הרשות העירונית לתעסוקה, על מוקדיה ומרכזיה ברחבי העיר, נערכת למתן מענה פרטני לכל אחד מעובדי רשות השידור לשעבר שירצה בכך וללוות אותם לאורך כל התהליך.

תמונת ארכיון

Back to top button