מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב אילת מואשם בניסיון רצח בעת שפרץ לדירת מגורים

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יוסף פרץ, תושב אילת בן 24, בגין ניסיון רצח של תושבת העיר כבת 77, לאחר שפרץ לביתה במטרה לשדוד את רכושה. הנאשם מואשם גם בשוד בנסיבות מחמירות והתפרצות לבית מגורים.

על פי כתב האישום עולה כי בין הנאשם למתלוננת היכרות מוקדמת, והנאשם שוכר יחידת מגורים בבית המתלוננת באילת.

בתאריך 17/6/17, לאחר שגמלה בלבו של הנאשם ההחלטה לפרוץ לביתה של המתלוננת ולשדוד את רכושה, בסמוך לשעה 01:00 נכנס הנאשם לדירתה של המתלוננת דרך חלון בחלקו האחורי של הבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באותה עת ישנה המתלוננת על ספה בסלון ותחת הכרית עליה ישנה היה מונח ארנקה. המתלוננת שהתעוררה כתוצאה מנוכחות הנאשם לידה פנתה אליו והחלה לצעוק לפשר מעשיו בדירתה.

הנאשם אשר נלחץ מצעקותיה של המתלוננת החליט בשלב זה להמיתה, על מנת למנוע ממנה להזעיק סיוע, ולאפשר את מנוסתו. לשם כך, רכן הנאשם מעל המתלוננת ששכבה על הספה, הניח את ברכו השמאלית על חזה, באיזור הצלעות, אחז בגרונה בשתי ידיו וחנק אותה. לאחר מכן, שינה הנאשם את אחיזתו במתלוננת, כשביד שמאל המשיך לאחוז בחוזקה בגרונה ולחנוק אותה, וביד ימין חסם את פיה, על מנת למנוע ממנה לזעוק לעזרה. בהמשך לאמור, תפס הנאשם את הכרית והצמיד אותה בחוזקה לפניה של המתלוננת, במשך מספר דקות, וזאת בכוונה לחנוק אותה ולגרום למותה.

המתלוננת בתחילה נאבקה בנאשם, ואף שרטה אותו בידיה בפלג גופו העליון אך לאחר מכן הפסיקה להיאבק והשימה עצמה כמתה, בניסיון לגרום לנאשם להפסיק את מעשיו. הנאשם אשר סבר שהמתלוננת מתה, חדל ממעשיו, נטל סך של 630 ₪ מתיקה של המתלוננת שהיה ליד ראשה של המתלוננת, ואז ברח מהמקום.

כעבור מספר דקות המתלוננת התאוששה, והזעיקה עזרה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נזקקה המתלוננת לקבלת טיפול רפואי בבית החולים יוספטל באילת כתוצאה מטפי דם וחבלות שנגרמו לה במקומות שונים בגופה.

עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תמונת ארכיון

Back to top button