מבזקיםמשפטי/פלילי

השוטרים עקבו אחר צינור המים ונדהמו לגלות שטחי גידול מריחואנה

תלונה של חקלאי על גניבת מים, הובילה לחשיפה של כ-700 שתילים החשודים כשתילי מריחואנה, ע"י שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל, במושב עין ורד באזור השרון.

אתמול (חמישי) בערב, התקשר חקלאי תושב עין ורד לשוטר הקהילתי של משמר הגבול באזור. החקלאי אמר כי חיברו צינור מים נוסף לשיבר הראשי שלו וכי נגנב ממנו מים, בשטחים החקלאיים של מושב עין ורד. עם הגעתם של שוטרי השיטור קהילתי של מג"ב למקום, החלו השוטרים לעקוב אחרי צינור המים שחובר וזה הוביל לגילוי מפתיע של ארבעה מוקדים שונים שבהם גידלו שתילי מריחואנה.

שוטרים ומתנדבים של משמר הגבול בסיוע כוחות בילוש של המשטרה, ביצעו פעילות הכללה מארבים ותצפיות על השטח החקלאי שבו נמצאו השתילים החשודים במטרה לאתר חשודים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום בבוקר, במסגרת הפעילות של הכוחות במקום, זיהו הכוחות 2 חשודים אשר הגיעו אל השטח החקלאי וניגשו לעבר השתילים. לאחר מרדף רגלי שוטרי ומתנדבי משמר הגבול עצרו את השניים. במקום נתפסו כ-700 שתילים מסוג מריחואנה בגדלים שונים.

2 החשודים, בשנות ה-30 לחייהם, תושבי נתניה והממצאים הועברו לחקירה במסגרתה נלקחו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה שהאריך את מעצרם עד ליום שלישי הקרוב.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button