מבזקיםפוליטי / מדיני

"הקניבליזם לא עבר מהעולם, הוא חי וקיים ומכונה: מפלגת העבודה"

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) השתתף הבוקר (שבת) באירוע שבתרבות ברמת-גן בהנחיית אבי בטלהיים. ואמר כי "הקניבליזם לא עבר מהעולם, הוא חי וקיים ומכונה: מפלגת העבודה", עוד הוסיף ואמר ח"כ אוחנה כי "העובדה שמפלגת העבודה עתידה לבחור יו"ר עשירי (או תשיעי, אם יהיה זה פרץ) בתוך עשרים שנה, על רקע יום האזכרה של יצחק שמיר ז"ל, שהיה אחד מארבעה ראשים בלבד שהיו לתנועת הליכוד מקום המדינה, מעידה על תזזיתיות, היסטריה אידאולוגית, נהייה אחר אופנות מתחלפות ואובדן דרך", ציין ח"כ אוחנה בעניין הבחירות המוקדמות לראשות מפלגת העבודה.

עוד הוסיף ח"כ אוחנה בנושא החלטת אונסק"ו מאתמול: "החלטה שאין דרך אלא להגדירה כאנטישמית, שקרית ומביישת לארגון שנדמה היה שלא נותרה בו עוד בושה. יחסי החוץ של מדינת ישראל מצויים בתור הזהב שלה, ובעתיד הלא רחוק – החלטות כאלה לא תעבורנה בשתיקה, או לא תעבורנה בכלל".

כמו כן, התייחס ח"כ אוחנה לביקורו ההיסטורי של רה"מ הודו בישראל: "התקשורת הישראלית פעם אחר פעם מראה איפה הלב שלה וכמה היא אכפתית למדינת ישראל. ביקור היסטורי, חם, חברי ואינטימי של ראש הדמוקרטיה הגדולה בעולם, שהניב שיתופי פעולה שמדינות אחרות יכולות רק לחלום עליהן – זוכה לאיפול תקשורתי וכל הפרחת שמועה מכיוונו של רס"ן שמועתי בענייני הסיגרים והיין פותחת מהדורות ולא יורדת מראש סדר היום של התקשורת מכל זווית איזוטרית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ אמיר אוחנה | מתוך פייסבוק

Back to top button