מבזקיםתנועה ותחבורה

משטרת ישראל ערכה מבצע כנגד טרקטורונים ורכבי שטח המפרים את החוק

משטרת ישראל קיימה בסוף השבוע יחד עם רשות הטבע והגנים פעילות כנגד טרקטורונים ורכבי שטח המפרים את החוק, מסכנים את הציבור ופוגעים באיכות חייהם. הפעילות התרחשה בעיר אשקלון ובמהלך הפעילות נעצר, בסיוע מסוק היחידה האווירית, קטין שנהג בטרקטורון ללא רישיון נהיגה ואף ניסה להימלט מהשוטרים. מעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים נוספים.

כחלק מהפעילות היזומה של משטרת ישראל בעיר אשקלון, ערכה משטרת ישראל במהלך יום שישי האחרון, יחד עם היחידה האווירית ובשיתוף רשות הטבע והגנים, פעילות כנגד רכבי שטח לסוגיהם המסכנים רוחצים בחופי הרחצה, פוגעים במרקם חייהם של הציבור וגורמים נזק בחופים ובשמורת הטבע בעיר אשקלון.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
טרקטורון הצעיר שניסה להימלט | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי "מטרת הפעילות המשותפת היא לשמור על איכות חיי התושבים, מיגור גורמי הסיכון בחופי הרחצה בדגש לעונת הקיץ, ומניעת נזק סביבתי שנעשה בניגוד לחוק על ידי חלקם של רוכבים ונהגים אלו בחופים ובשמורות הטבע".

בפעילות שנערכה כאמור בסוף השבוע, בהשתתפות כוחות משטרתיים ופקחי רט"ג (רשות הטבע והגנים), ובסיוע מסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל, נעצרו ונבדקו רכבי שטח לבדיקה וכנגד חלקם נרשמו דו"חות על ידי פקחי רשות הטבע בגין נסיעה על חופי הרחצה ושמורת טבע. באחד המקרים, כאמור, הבחינו הכוחות הפועלים בטרקטורון שנתבקש לעצור אך זה החל נמלט מפני השוטרים תוך שהמסוק המשטרתי חג מעליו ומסמן לכוחות את נתיב בריחתו. נוהג הטרקטורון, קטין תושב אשקלון כבן 17, נעצר בתום מרדף אחריו והועבר לחקירה במשטרה שלאחריה נכלא. מעצרו הוארך בבית המשפט עד יום שלישי הקרוב ובכוונת חוקרי המשטרה להגיש כנגדו כתב אישום.

 

אחד מאופנועי השטח שנעצרו | צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button