מבזקיםצרכנות

יש נושאים שפשוט לא מדברים עליהם: שערות בכל מקום, מה לעשות ?

שיער הגוף:

ישנם נושאים שקיימים אצל כל האנשים ופשוט אף אחד לא מדבר עליהם.
אם ניקח לדוגמא את הנושא של שיער בגוף האדם, עם השנים ועם ההתבגרות מגיעה הידיעה שהוא פשוט נמצא בכל מקום ובכל זמן, כל עוד לא תורידו אותו הוא יהיה שם.
ישנם מקומות שרוב בני האדם מכסים ולכן אין סיבה להתבייש בשיער הגוף הנמצא שם כי רוב האנשים לא רואים אותו.

כמובן שישנם המקומות המוצנעים קצת פחות אך שאינם מדוברים וישנם האזורים שאינם מוצנעים כלל וכל אחת ואחד מכירים את השיטות והטיפולים שנעשים להורדת שיערות במקומות אלו.
כאשר מדובר על שיער הגוף הצומח בידיים וברגליים, אין סיבה להתבייש ואכן הבושה בדרך כלל לא קיימת, כבר בגילאים המוקדמים של גיל ההתבגרות מתחילות נערות רבות לשים לב לשיער גופן הגדל ועושות משהו בהתאם, הם מתייעצות עם חברות וקרובות משפחה ובחורות את השיטה המתאימה ביותר עבורן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן בדרך כלל שלב אחד מאוחר יותר עמוק לתוך גיל ההתבגרות מתחילות נערות רבות ונערים לא רבים, להסיר את שיערם מבית השחי, המראה של שיער במקום זה הוא אינו אסתטי ולעיתים מציק, במיוחד בחודשי הקיץ כשגוף נחשף לעולם אף יותר מחודשי החורף הקרים.
עם השנים ועם הצורך מתחיל כל אחד ומתחילה כל אחת לטפל בשיער גופה במקומות השונים, יש שמסירים את שיער גופם לצמיתות על ידי טיפולי לייזר ושיטות שונות הקיימות, יש שמסירים בתדירות נמוכה בעזרת שעווה או מכונה ויש שמסירים באמצעות סכין גילוח בתדירות גבוהה ובאופן קבוע.

אך למרות שהזמן מתקדם והאנושות מתפתחת לכדי מצב שמדברים על רוב הדברים, ישנו נושא אחד בתחום הסרת השיער שאף אחד אינו מדבר אודותיו.
התחום הזה הוא תחום הסרת שיער מהאוזניים.

שיער באוזניים והסרתו:

כן, אתם לא האנשים היחידים בעולם שמתמודדים עם שיער באוזניים, רוב האנשים מתמודדים עם נושא זה אך אינם מדברים עליו בקול, יש שמסירים את שיערות אלו לצמיתות ובעצם נפטרים מהם לתמיד או לטווח הארוך ואז אין סיבה שידברו על כך ויש שמתביישים.
הבעיה שלאוזניים אין מחסה כמו לשאר אזורי הגוף והן חשופות לכל ולכן יש לטפל בשערות אלו עם הופעתן באופן מידי.

רוב האנשים בוחרים להסיר שערות אילו במספר טיפולים ולצמיתות משום שהמראה שלהן אינו אסתטי ויש הנגעלים ממראה זה של עצמם.

חשוב לציין ששיטה זו כאשר מדובר באוזניים אינה יקרה ונעה במחירים של 600-700 שקלים, היא מבטיחה תוצאות מידיות וטובות והיא לא כוללת כאבים או אי נוחות כלשהי לאחריה.

אך חשוב לזכור שכדי שהטיפול יהיה טוב ומשמעותי ויניב תוצאות מידיות יש לעשותו במקום מוכר ומתקדם, זאת אומרת לא ללכת דווקא על המכון הקרוב לביתכם או הזול ביותר אלא על המכון המומלץ ביותר והבטוח ביותר.

רוצה לקבל פרטים נוספים? פני עכשיו אל התחדשות – מכון להסרת שיער ברמת גן

קרדיט: pixabay.com

Back to top button