מבזקיםצבא וביטחון

איזנקוט בנבטים: "זהו הביטוי לעצמתו של צה״ל והיותו של הצבא צבא העם״

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט ביקר היום (שני) ביחד עם חברי פורום המטה הכללי בכפר השיקומי "עלה נגב נחלת ערן" ובבסיס נבטים. בביקור השתתפו גם יו"ר עלה נגב נחלת ערן- אלוף (מיל') דורון אלמוג ורעייתו דידי, המנהל הארצי, הרב יהודה מרמורשטיין ומנכ"ל עלה-נגב נחלת ערן אבי וורצמן.

הביקור כלל סיור במתקנים השונים בכפר ומפגש עם הדיירים והמטופלים, ביניהם מאור משה, שוטר מג"ב ממושב נבטים שלפני כשנתיים נפגע באורח אנוש באינתיפאדת הסכינים בשער שכם, כשבמהלך אירוע דקירה הסתער יחד עם חבריו על המחבל, ונפצע מכדור תועה של אחד השוטרים.

הרמטכ״ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, כפי שכתב בספר המבקרים, ״ביקור ראשון של פורום המטה הכללי. הזדמנות להתרשם שוב מהחזון, השליחות ואהבת האדם. המפגש מלמד על רוח האדם ועוצמת החברה שנמדדת ברגישותה וחוזקתה ובעשייה לכל אדם. אני מצדיע לכם על עשייה שהיא מקור השראה לחברה הישראלית ולצה״ל כצבא עם ממלכתי.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר "עלה נגב – נחלת ערן" אלוף (מיל') דורון אלמוג: "דור ההורים חי בשביל המדינה אבל החביא והתבייש בילדים כמו ערן, ועטף אותם בחומות גבוהות של בושה והסתרה אם אנחנו רוצים להיות ראויים להיקרא בני אנוש אנחנו צריכים לדעת להתייחס לחוליות החלשות בחברה. כיום אנחנו מובילים מסע חברתי אותו אנו מכנים- 'תיקון עולם' לחיזוק החוליות החלשות בחברה".

בנוסף, ביקר פורום המטה הכללי בבסיס נבטים ובטייסת האדיר. בסיכום היום אמר הרמטכ״ל ש״יום בו פורום המטה הכללי פותח את הבוקר בכפר שיקומי עלה נגב במפגש עם מתנדבים, עובדים ודיירים בעלי מוגבלויות ומסיים בביקור בטייסת האדיר בקצה החץ המבצעי של צבא ההגנה לישראל- זהו הביטוי לעצמתו של צה״ל והיותו של הצבא צבא העם״.

צילום: דובר צה"ל

Back to top button