מבזקיםפוליטי / מדיני

"אל תשכחו את אברה מנגיסטו"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התארח השבוע בעיר אשקלון וקיים פגישת עבודה עם ראש העיר בפועל, תומר גלאם. "אנו זוכים לשיתוף פעולה יוצא דופן עם משרד הביטחון, שמכיר היטב את הצרכים שלנו" אמר גלאם לליברמן במהלך הפגישה והוסיף "אל תשכחו שבעזה ישנו ישראלי נוסף המוחזק בידי חמאס – אברה מנגיסטו, תושב אשקלון, וחשוב שיהיה חלק בלתי נפרד מכל עסקה שתהיה, כעת או בעתיד. יש לנו חוב מוסרי למשפחות השבויים והנעדרים, ומשפחת מנגיסטו היא חלק בלתי נפרד מהן".

לאחר הפגישה נערך לליברמן סיור בעיר במהלכו הוצג לשר מצב המקלטים הציבוריים, המשותפים ואלו הממוקמים במוסדות חינוך והתקציב הנדרש לשפצם. בנוסף, הועלו מספר צרכים חיוניים לשגרה ולאתגרי החירום בעתיד. "אנו חווים כיום תקופה של שקט יחסי, אבל אנחנו גם למודי ניסיון וברור לנו שהמציאות הזו יכולה להשתנות בין רגע. זו הסיבה שאנו ממשיכים כל העת בהיערכות לשעת חירום, מכשירים מקלטים, בונים מרחבים מוגנים, ומתרגלים פעילות בחירום של כל המערכות." אמר ראש העיר בפועל, תומר גלאם והוסיף "אני משוכנע שגם בעתיד תסייעו לנו להשלים את פרוייקט המיגון במוסדות החינוך בעיר, כדי שנבטיח שלכל תלמידי אשקלון יהיה מקום בטוח בשעת חירום. שוב תודה לך, בשמי ובשם כל תושבי אשקלון, על המאמצים שאם עושים, אלו שאנו יודעים עליהם ואלו שלא, כדי להבטיח את שלומנו וביטחוננו כאן"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר כי "בשל מיקומה הקרוב לרצועת עזה והמתקנים הרגישים שבה , אשקלון צריכה להיות בראש סדר העדיפויות ואנחנו נבחן איך אנחנו מסייעים למיגון מוסדות החינוך ולשיפוץ המקלטים בעיר. משרד הביטחון הוא פרטנר רציני לעיר אשקלון ואני מקווה שהסיור הזה ושיתוף הפעולה הטוב שיש לנו עם הנהלת העירייה יתרמו לביטחון ולשגשוג של העיר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלדד עובדיה

Back to top button