מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: רצח את אישתו במלון בתל אביב לפני כחודש

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לפני זמן קצר (רביעי) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד יוסף ברוך, תושב תורכיה בן 65, בגין רצח אשתו, דליה ברוך ז"ל, במלון בת"א לפני כחודש.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד יעל הראל, הנאשם ואשתו, דליה ברוך ז"ל, העתיקו את מקום מגוריהם לאיסטנבול שבתורכיה. השניים ביקרו לעיתים קרובות את קרובי משפחתם המתגוררים בישראל.

בתקופה שקדמה לרצח, המנוחה הביעה את חוסר שביעות רצונה ממגוריהם הממושכים בתורכיה, וחזרה על רצונה לחזור ולהתגורר בישראל. ב- 05.05.17 הגיעו הנאשם והמנוחה לביקור בישראל ולנו במקומות שונים. ב- 09.06.17 הגיעו ללון במלון רנסנס בת"א. ב- 12.06.17 בסביבות 22:00, בחדר במלון, החל וויכוח בין השניים על רקע הודעת הנאשם למנוחה כי למחרת יטוסו חזרה לתורכיה, וסירובה של המנוחה לעשות כן. במסגרת הוויכוח הרימה המנוחה את קולה, והצהירה שוב ושוב שבכוונתה להישאר בישראל ולשכור דירה באשדוד. למשמע צעקותיה של המנוחה, ניסה הנאשם להסוותה שעה שהמנוחה הגבירה את קולה, צעקה ללא הרף והתעלמה מבקשתו לחדול מצעקותיה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות דברים אלה, החליט הנאשם לגרום בכוונה תחילה למותה של המנוחה. לשם כך, נטל הנאשם כרית שהייתה מונחת על המיטה והצמידה בחוזקה לפניה של המנוחה באופן שחסם את אפה ופיה. כתוצאה מהחניקה וחסימת דרכי האוויר, נגרם מותה של המנוחה. לאחר מכן, בלע הנאשם מספר רב של כדורים, נטל סכין יפנית שהייתה ברשותו ונכנס אל חדר האמבטיה, שם חתך את ידיו מספר רב של פעמים במטרה לסיים את חייו. יום למחרת, בסביבות השעה 09:15, הגיע צוות מגן דוד אדום למלון, קבע את מותה של המנוחה והעביר את הנאשם לבית חולים איכילוב, שם נותח ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ בה שהה עד ל- 16.6.17, מועד בו שוחרר מבית החולים והועבר למעצר.

אילוסטרציה

Back to top button