מבזקיםצרכנות

מופע טלפתיה לאירוע חברה – מותאם אישית לאופי החברה

מופע טלפתיה של אמן החושים אסף סלומון זכה לתשבוחות רבות בארץ ובעולם, אסף סלומון – אמן חושים מופיע על במות מזה כ-20 שנה, ואף מופיע בפינה שבועית בערוץ 2.

מופע טלפתיה – לאירוע חברה שונה מחברה לחברה, שכן אסף סלומון נפגש כשבועיים לפני מופע הטלפתיה עם נציגי ובכירי החברה , לומד עלך החברה, על אופיה, על מטרותיה – ועל סמך נתונים אלו אסף בונה מופע טלפתיה שמותאם אישית לחברה אליה הוזמן.

מופע טלפתיה לאירוע חברה יכול להיות או מופע לעובדים עצמם – סוג של ערב גיבוש או אפילו לקהל לקוחות חדש – בו בדרך כלל משווקים מוצר חדש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אם מדובר על מופע טלפתיה לערב גיבוש, אסף בונה את המופע, בצורה מדויקת המתאימה לאופי החברה ומשלב קטעי טלפתיה שתורם לגיבוש העובדים.

לחילופין אם מדובר באירוע של השקת מוצר חדש , כאסף נפגש עם נציגי החברה לומד על מאפייני המוצר החדש, על מטרותיו ועם נתונים שתקבלים אסף יוצא לדרך ובונה מופע טלפתיה שלם הקשור למוצר החדש.

במהלך מופע טלפתיה לחברות, בין אם זה כערב גיבוש לעובדים או כמופע טלפתיה לרגל השקת מוצר חדש אסף תוך כדי מופע הטלפתיה יעביר את מסרי וערכי החברה / יתרונות המוצר החדש על פני אחרים וזאת תוך כדי שילוב קטעי טלפתיה מקוריים

גם אם מדובר במופע טלפתיה לערב גיבוש או מופע טלפתיה לרגל השקת מוצר חדש – השפעתו על קהל הלקוחות החדש / העובדים עלולה להיות משמעותית ועל כן כדאי לא להתפשר על איכות המופע, אמנם ישנם הרבה אמני חושים בשוק, אך לאירוע מסוג זה חשבו להשקיע ולקחת אמן חושים שמנוסה באירועים מסוג זה , אסף סלומון אמן חושים מהמובילים בארץ ישמח לסייע לכם לצורך כך.
לפרטים נוספים באתר הרשמי : https://www.kosemagic.com

מופע טלפתיה לאירוע חברה – אסף סלומון

Back to top button