חדשות הארץמבזקים

12 פלסטינים שוהים בלתי חוקיים נעצרו, כתב אישום הוגש כנגדם

בהמשך לפעילות לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל במסגרתה עצרו רכב הסעות באום אל-פחם ובו 27 שוהים בלתי חוקיים ומסיע תושב העיר, הוגש היום כתב אישום על ידי יחידת התביעות של משטרת ישראל כנגד המסיע ו- 11 שוהים בלתי חוקיים שזו אינה הפעם הראשונה שבה הם נתפסים בתוך תחומי הארץ.

האישום שהוגש כנגד השב"חים הוא כניסה לישראל שלא כחוק. האישומים כנגד המסיע, תושב אום אל-פחם בשנות ה- 40 לחייו הם: הסעת שישה או יותר שוהים שלא כדין, הסעת שוהים שלא כדין בשירותי הסעות והסעת נוסעים במספר העולה על המצוין ברישיון הרכב.

השבח"ים שנתפסו | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת הפעילות הוחזרו לשטחי יו"ש כ- 16 פלסטינים. במעמד הגשת כתב האישום בבית משפט השלום בחדרה, הוארך מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים וזאת לבקשת המשטרה. בנוסף רכבו של המסיע הועבר לחילוט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדוברות המשטרה נמסר כי "התיק שנוהל במג"ב, החל משלב איסוף המודיעין ועד להגשת כתב האישום מוכיח שוב כי משטרת ישראל פועלת בנחישות רבה תוך מיצוי מהיר של הדין כנגד העבריינים. על עבריינים בתחום הסעת שב"חים, הלנתם או העסקתם, לדעת כי המשטרה תנקוט בכל העומד לרשותה בכדי להיאבק בתופעה לרבות חילוט רכושם של העבריינים ויצירת הרתעה על בסיס פלילי וכלכלי."

Back to top button