בריאותמבזקים

כל אחד יודע שכשיש מצב של פיקוח נפש זה מגן דוד אדום

ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה, ביקר במגן דוד אדום וקיבל סיור וסקירה נרחבת אודות הפעילות של הארגון. ח"כ התפעל מהתפתחות והתקדמות של הארגון למרות שאינו מקבל תקציב מהממשלה. כמו כן קיבל ח"כ מוזס הסבר על מערך המתנדבים הארצי של מד"א המונה עשרות אלפי חובשים, פאראמדיקים, רופאים ונאמני חיים, ועל שיתוף הפעולה הטוב, היעיל והמציל חיים של מד"א עם למעלה מ- 25 עמותות של כונני תגובה מיידית מהמגזר החרדי. במהלך הסיור נחשף ח"כ לפעילות המבצעית של מגן דוד אדום הכוללת 1,000 אמבולנסים וניידות לטיפול נמרץ, 500 אופנועים, מסוקים ועוד וליכולת להזניק את כלל כונני התגובה המיידית במדינת ישראל המורכבים ממתנדבי מד"א ומשאר העמותות באמצעות אפליקציית מד"א המאתרת את הכוננים הזמינים הקרובים ביותר תוך שמירה על צנעת הפרט וחיסיון המידע הרפואי.

ח"כ מוזס שמע על הצעות החוק שמטרתן להוציא את האזרח ממעגל התשלום עבור הפינוי באמבולנס ולהסדיר את פעולות הגביה של מד"א ישירות מקופות החולים ומהביטוח הלאומי וכל זאת במטרה להקל על האזרח. כמו כן, שמע גם על פרויקט האופניים החשמליים של מד"א המאפשרים לנוע גם במקומות צפופים וצרים ופועלים בין השאר גם בעיר בני ברק. בנוסף, למד ח"כ מוזס על מגוון האפליקציות של מגן דוד אדום, כמו אפליקציה ייעודית בתחומי הקרדיולוגיה ונוירולוגיה שבשימוש צוותי מד"א המייעלת ומקצרת את תחילת הטיפול הרפואי הדחוף בבית החולים ועל אפליקציה כשרה של מד"א לציבורי החרדי.

ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה: "מאוד התרשמתי ממה שראיתי כאן היום, כל אחד יודע שכשיש מצב של פיקוח נפש זה מגן דוד אדום, פיקוח נפש דוחה אפילו את יום הכיפורים. ראיתי בביקורי כאן במוקד החירום איך שאתם מתפקדים בזמן אמת, אתם אנשים מסורים, 24 שעות ביממה אתם קשובים למה שקורה בכל רחבי הארץ וזה ללא ספק צריך להיכנס ללב של הציבור הרחב, לא רק כאן, אלא בכל העולם. אתם השגרירים האמיתיים של עם ישראל בעזרה לזולת. אחרי שביקרתי במגן דוד אדום אני מזמין אתכם לכנסת, אנחנו רואים את מד"א בכנסת כשאתם באים להתרים דם וכדאי שתגיעו לתרום גם מהידע והניסיון המרשים שלכם כדי שכל חברי הכנסת מכל הסיעות יכירו את הארגון הנפלא הזה"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אני רוצה להודות לח"כ הרב מוזס על הביקור במד"א, על ההתעניינות בעשייה היומיומית למען להצלת חיים ועל רצונו לסייע לארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. אין לי ספק שמעבר לטכנולוגיות, הקדמה והסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים במד"א, נחשף היום ח"כ מוזס לערכיו של הארגון המאגד בתוכו את כלל המגזרים במדינת ישראל, בהם אלפים מהציבור החרדי ומארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א בשיתוף פעולה מלא לאורך השנים".

צילום: דוברות מד"א

Back to top button