חדשות הארץמבזקים

רק בהייטק: ראיון עבודה עם מוסיקה אלקטרונית ובירה

מחסור בכח אדם בהייטק והקושי לגייס עובדים היא בעיה שמנסים למצוא לה פתרונות יצירתיים. יוזמה חדשה לאיתור עובדים היא ליין מסיבות להייטקיסטים המזמין אותם לערב של אוכל ואלכוהול חופשי, עם די.ג'יי המנגן סט של מוסיקה אלקטרונית והזדמנות להתערבב בברנז'ה, לפתח קשרים חברתיים ולהכיר בני זוג.

לאירוע הקרוב ב-20 ביולי מוזמנים 600 הייטקיסטים, מדובר בריכוז כח אדם שעולה עשרות אלפי שקלים רק כדי לפנות אליהם. בנוסף מדובר בגרעין שהגיע מפה לאוזן באירוע שאפשר להיכנס אליו רק על ידי הזמנה מחבר, ידוע שחבר-מביא-חבר הוא מנגנון גיוס עובדים האיכותי ביותר בהייטק ולכן חברות נוהגות להעניק הטבות כמו טיסה לנופש בחו"ל לעובדים המסייעים לגייס את חבריהם למקום העבודה. כך יזמים ומנהלי כח אדם יכולים לגשת למאות הייטקיסטים בקהל, לתפוס אותם באווירה חברתית טובה ואף לגייס עובדים בקבוצות.

את האירוע יזם ומארח Nest, מתחם לחללי עבודה משותפים בדרום תל אביב, כחלק מהשרותים שהמתחם מציע לסטארטאפים המתארחים בו לסיוע בגיוס עובדים. בנוסף להכרות בין האורחים לסטארטאפים היושבים בנסט והאנשים העומדים מאחוריהם גם המתחם זוכה לתנועת הייטקיסטים שנחשפים למקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי עמית שומוביץ, מנכ"ל נסט, הרובד החברתי המקשר בין אנשים ויצירת בילויים משותפים שווי ערך למשיכת כח אדם הרבה יותר מתוספת של 7 שקלים לכרטיס תן ביס. הייטקיסט יעדיף לעבור לסביבה עם חיי חברה שגורמים לו אושר באופן יום יומי ולכן אנו מטפחים גרעין הייטק צעיר דרך ליין מסיבות קבוע שיצור ויחזק את הקשרים החברתיים בין ההייטקיסטים. הבידול שאנו מביאים לעומת ניסיונות לאגד הייטקיסטים סביב ערבי תוכן הוא שערבי נושא מתוכננים על ידי מנהלי משאבי אנוש בסביבות גיל 40 שרואים את העולם אחרת מההייטקיסט הצעיר בתחילת שנות ה-20 המעדיף אווירת בילוי בלי אג'נדה.

מתחם נסט המארח את ליין המסיבות ממוקם ברחוב המרץ 4 שבקריית המלאכה, דרום תל אביב. אזור שהפך ליעד המושך אליו הייטקיסטים המעוניינים להפעיל סטארטאפ מתל אביב מבלי שמחירי הנדל"ן ישחקו את תקציב החברה המצומצם. הסטארטאפים שפועלים בנסט וייקחו חלק בארוע הם Active home, Say2eat, Brainnu, Redd, Spank ועוד.

אילוסטרציה

Back to top button