מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום כנגד מעסה מפתח תקוה בגין הטרדות מיניות במטופלות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כתב אישום נגד יפתח סלומינסקי, מעסה מפתח תקוה, בגין מעשה סדום, הטרדה מינית ומעשה מגונה.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוני שוהם-עידן, מגולל מסכת עבירות מין שבוצעו על ידי הנאשם בחמש מתלוננות שונות שהגיעו לביתו לצורך קבלת עיסוי.

לפי האישום הראשון, ביום 25.06.17 הגיעה מתלוננת, ילידת 1951, לביתו של הנאשם לצורך קבלת עיסוי. במהלך הטיפול, הסיט הנאשם את בגדיה של המתלוננת וביצע בה עבירת מין. הנאשם התנצל אך המשיך במעשיו פעמים נוספות, וזאת למרות שביקשה שיחדל ממעשיו ובהמשך אף בכתה וצעקה על הנאשם "די תפסיק". עם סיום העיסוי, התרוממה המתלוננת ממיטת הטיפולים, והנאשם נישק אותה בצוואר, ללא הסכמתה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפי אישום אחר, ביום 21.7.16 הגיעה לביתו של הנאשם מתלוננת ילידת 1986, לקבל עיסוי. עם כניסתם לחדר העיסוי נעל הנאשם את הדלת, הורה למתלוננת להתפשט, כיסה אותה עם מגבת ועיסה את גבה. תוך כדי כך, הצמיד את איבר מינו לידה והמתלוננת זזה באי נוחות. בהמשך, הוריד הנאשם את המגבת שעל גופה של המתלוננת וביצע בה מעשה מגונה. המתלוננת אמרה לנאשם שמעשיו אינם נעימים לה וביקשה ממנו להפסיק, ובתגובה אמר לה הנאשם כי הדבר חשוב לעיסוי. המתלוננת אמרה לו שגם אם מדובר בפעולה חשובה, הרי שהיא אינה נעימה לה וביקשה שיפסיק. בהמשך המתלוננת, אשר חשה אי נוחות, ביקשה להפסיק את הטיפול, ואז הנאשם החל שוב לבצע בה מעשה מגונה, חרף התנגדותה. המתלוננת שבה ואמרה לו כי היא אינה מעוניינת וכי הדבר לא נעים לה, והנאשם שב ואמר לה כי הדבר חשוב לעיסוי. לפני צאתה מביתו אמר לה הנאשם כי "יביא לה חיבוק ונשיקה", חיבק אותה ונישק אותה בלחי, בניגוד לרצונה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד שוהם עידן כי: "כנגד המשיב קיים חשש למסוכנות שכן עסקינן במי שביצע עבירות מין חמורות במתלוננות שונות אשר הגיעו לטיפול בביתו בהזדמנויות רבות ושונות, באופן שיטתי ולאורך זמן. המשיב ניצל את האמון שניתן בו כאיש מקצוע, ואת חוסר האונים בו היו שרויות המתלוננות, בעודן נתונות לחסדיו. כך, חצה פעם אחר פעם את הגבול הברור שבין מגע לגיטימי כחלק מעיסוי ובין מגע שאינו לגיטימי ואינו מהווה חלק מהטיפול, והתעלם מתחינותיהן של המתלוננות שיחדול ממעשיו."

אילוסטרציה

 

Back to top button