מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "הטרור לעולם לא ינצח אותנו. נמשיך לבנות את ארצנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (ראשון) בטקס אזכרה ממלכתי לזאב ז'בוטינסקי בהר הרצל בירושלים. נתניהו אמר במהלך הטקס, "ראינו בליל שבת מחזה קורע-לב של טרור אכזרי, פרי שנאה תהומית חסרת-רסן ליהודים. זה מאה שנים שאנו מתמודדים עם הטרור הרצחני – ויכולים לו. הכאב עמוק, אבל שורשינו בארץ עמוקים לא פחות. הטרור לעולם לא ניצח אותנו. הטרור לעולם לא ינצח אותנו. נמשיך לחזק את מדינתנו, נמשיך לבנות את ארצנו".

נתניהו הוסיף: "העוצמה מאפשרת לנו לשלוט בגורלנו, לעמוד בַּפֶּרֶץ בפני תוקפנות וליצור בריתות עם מרבית מדינות העולם. כל זה עולה בקנה אחד עם עיקרי תורתו של ז'בוטינסקי: טיפוח מתמיד של הכוח, ובמקביל השקעה בלתי-פוסקת בבניין הרוח. הרוח הזאת מתבטאת, בין היתר, במפעל החשוב של אנשי מכון ז'בוטינסקי, שמוציאים את כתביו במהדורה מחודשת"

לסיכום אמר ראש הממשלה נתניהו "היום בישיבת הממשלה, החלטנו על הקמתו של מרכז מבקרים חדש – במכון ז'בוטינסקי בתל-אביב. מורשתו החובקת-כל תוצג שם לראווה, והיא תֵיעָשֶֹה נגישה לחוגים רחבים. שיעור קומתו של ז'בוטינסקי הולך וְגָדֵל עם השנים. רעיונותיו הלאומיים מטפסים לגבהים והם הופכים לנחלת הכלל. מתורתו אנו דולים מים חיים ושואבים עוז בשליחותנו – להבטיח את עתיד האומה. יהי זכרו של זאב ז'בוטינסקי – איש הספרא והסיפא ומאור ציוני ענק – ברוך לעולמי עד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

Back to top button