מבזקיםצרכנות

ריהוט גן: דגשים חשובים לשדרוג הגינה שלכם

כל מי שזכה להחזיק בגינה פרטית, יודע עד כמה חשוב לשדרג ולעצב אותה מחדש, אחת לתקופה. אין טעם להזניח את הגינה, כאשר ניתן בקלות ובפשטות להפוך אותה למקום שכיף לשהות בו. באמצעות ריהוט גן איכותי ומפנק, ניתן להפוך כל גינה לפינת חמד.

מי לא ירצה לשכב על ערסל מפנק? להירגע על נדנדה רכה ונעימה? או סתם לקרוא עיתון על כיסא נוח?

הגינה יכולה להפוך להיות לפינה האהובה ביותר על כל בני הבית, החוכמה היא לעצב ולשדרג אותה בהתאם לצרכים של כל אחד ואחת מבני המשפחה. ניתן למשל לשלב בעיצוב של הגינה ערסל גדול ומפנק, לצד מיטת שיזוף איכותית ונוחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן, ניתן להוסיף פינת ישיבה העשויה מכריות נוחות, לצד מערכת ישיבה אלגנטית ויוקרתית יותר. כאשר מדובר על גינה גדולה, ניתן ליצור פינות שונות המיועדות לשימושים שונים. בצורה כזו, לכל אחד תהיה את הפינה שלו, וכל אחד ישמח לבלות זמן איכות בגינה.

כיצד לבחור ריהוט גן איכותי שיחזיק מעמד לאורך השנים?

רוב האנשים לא מוכנים לרכוש ריהוט גן חדש אחת לשנה, ולכן חשוב להם להשקיע פעם אחת במוצר איכותי ועמיד.

היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של רהיטי גינה שונים, העשויים מחומרי גלם משתנים בעלי עמידות וחוזק מגוונים. למשל, לא מעט רהיטי גן עשויים מראטן, שזהו למעשה שם כללי למינים שונים של עצי דקל.

ריהוט גן העשוי מראטן יהיה בעל מראה טרופי טבעי, וישתלב יפה בכל גינה כמעט. ריהוט זה יהיה נוח ומעוצב בצורות שונות, היות ומדובר על חומר גלם גמיש. החיסרון היחיד נעוץ במחיר הגבוה יחסית. לצד הראטן הטבעי, ניתן למצוא גם רהיטי גינה העשויים מראטן סינטטי, חומר זה מדמה את יופיו של הראטן הטבעי אך עשוי למעשה מרצועות של PVC.

היתרון העיקרי של רהיטים אלו הוא העמידות הגבוהה שלהם לכל תנאי מזג האוויר, היכולת לשטוף אותם עם צינור והמשקל הקל שלהם. כמו כן, ניתן לרכוש גם רהיטי גן העשויים מאלומיניום, זוהי מתכת קלה אשר אינה מחלידה ולכן מתאימה למזג האוויר הישראלי.

לסיכום, אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר לשדרג את מראה הגינה, היא באמצעות רכישה של רהיטי גן איכותיים ומעוצבים. מעבר למראה של הרהיטים, יש לתת את הדעת על חומרי הגלם שמהם הם עשויים. חשוב לבחור בחומרי גלם עמידים, שאינם מושפעים מגשם, לחות או שמש ישירה. המטרה היא לרכוש רהיטי גן שיחזיקו מעמד לאורך השנים.

ריהוט גן

Back to top button