חדשות הארץמבזקים

"יצאת נקי – יצאת חינם": רוצים חנייה חינם? שימרו על הניקיון

כחלק מהפעילות האינטנסיבית של רשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת לשמירה על ניקיון חופי האגם הלאומי, החליטו ברשות הכינרת, כי לאור ההצלחה בשנים עברו ושיתוף הפעולה הפורה מצד הציבור, החל משבת הקרובה (5.8.17), יתקיים מבצע "יצאת נקי-יצאת חינם", זו השנה השלישית ברציפות! במהלך המבצע יאפשרו לנופשים בחופים במהלך סופי השבוע לסייע בשמירה על ניקיון החופים, לאסוף 3 שקיות ייעודיות של אשפה: שקית בקבוקי פלסטיק, שקית של בדלי סיגריות ושקית של אשפה כללית ובתמורה ליהנות מזיכוי בדמי החניה, בכל שבוע בחוף אחר.

מסבירני 'רשות הכינרת' הפעילים לאורך כל הקיץ בחופי הכינרת, יסתובבו בין הנופשים בשבת הקרובה בחוף לבנון ויחלקו ערכות הסברה לנופשים, הכוללות בין היתר את השקיות הייעודיות (על פי סוג האשפה) לאיסוף אשפה.

ירדן ניטקה-נקש, ראש צוות הסברה ברשות הכינרת מציין, כי ניתן להצביע על שיפור משמעותי ברמת ניקיון החופים מאז פתיחת עונת הרחצה הנוכחית: "לשמחתי, אם בעבר היו כאלה שלא מתייחסים או מכניסים לשקיות האשפה שאנחנו מחלקים, את הציוד הפרטי שלהם, השנה הציבור הרבה יותר משתף פעולה וחופי הכינרת נשארים נקיים. אני מאמין, כי מבצע 'יצאת נקי יצאת חינם' ימשיך לסייע להעלאת המודעות ושמירה על ניקיון החופים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יעל סלע, מנהלת אגף חינוך, קהילה והסברה באיגוד ערים כינרת אומרת, כי שמירה על ניקיון חופי הכינרת הינה ערך עליון בעבודת איגוד ערים כינרת ורשות הכינרת וכי קיימת חשיבות רבה ליצירת מודעות לנושא. "לאורך כל השנה אנו מפעילים צוותי הסברה ותוכניות חינוכיות להגברת המודעות בקרב הציבור הכללי והנופשים לחשיבות השמירה על ניקיון חופי הכינרת ומברכים על שיתוף הפעולה הגובר משנה לשנה מצד הנופשים. אנו קוראים לנופשים בחופים להשתתף במבצע, לשמור על החופים נקיים וגם ליהנות מהחזר דמי החנייה" אומרת סלע.

צילום – רשות הכינרת
צילום – רשות הכינרת
צילום – רשות הכינרת

Back to top button