מבזקיםצבא וביטחון

אלוף-משנה רומן גופמן מונה למפקד עוצבת "סער מגולן"

אלוף-משנה רומן גופמן מונה היום (רביעי) למפקד עוצבת "סער מגולן".

טקס החילופים נערך במחנה "קצביה", במעמד מפקד פיקוד הצפון, אלוף יואל סטריק, מפקד עוצבת "געש", תת-אלוף יעקב בנג'ו, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

אלוף-משנה רומן גופמן מחליף בתפקידו את תת-אלוף דן נוימן אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות וייכנס לתפקידו החדש כראש חטיבת כוח האדם בזרוע היבשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד עוצבת "געש", תת-אלוף יעקב בנג'ו אמר, "חטיבה 7 הינה מהחטיבות הוותיקות והמפוארות בצה"ל. חטיבה אשר לאורך כל מלחמות ישראל ובשלל המבצעים בהם השתתפה הוכיחה את עוצמתה והיוותה חלק בלתי נפרד מההכרעה בשדה הקרב. נוימן, החטיבה תחת פיקודך עברה שינויים רבים, שמטרתם להתאים אותה לשדה הקרב הנוכחי ולאתגרים העומדים בפני צה"ל בעת הזו. כל זאת עשית בדרכך הייחודית אשר התאפיינה בחתירה למצוינות, הצבת סטנדרטים גבוהים, מנהיגות, פיתוח וטיפוח שדרת מפקדים איכותית. רומן, החלפת מפקד הינה אחד מהאירועים המשמעותיים בחייה של חטיבה. אתה מפקד מקצועי ומשימתי, עצמאי ונחוש אשר אין לי ספק ביכולותיך להמשיך ולהצעיד את החטיבה על פי ערכיה. אני סמוך ובטוח כי כאשר נקרא לקרב, בכל אחת מזירות הלחימה, חטיבה 7 תהיה מוכנה תמיד לכל משימה".

מפקד עוצבת "סער מגולן" היוצא, תת-אלוף דן נוימן אמר, "26 שנות שירות בחטיבה חלפו ביעף, מיום גיוסי אליה ועד סיום תפקידי כמפקדה. כאן הכרתי את טובי האנשים, חוויתי תעצומות נפש, עוצמה אנושית וטכנולוגית בל תתואר. חיילי וחיילות החטיבה, הנושאים בגאון את אתגר השירות המבצעי, המבצעים משימות מורכבות בכל הגבולות, הפועלים יומם וליל, המוכנים לפעולה ומעבר לכך – הנכונים לה ברוחכם, תודה לכם על התקופה המשותפת. רומן, מפקד שדה מנוסה ומוביל, נחוש ומקצוען. אין מתאים ממך לקבלת הפיקוד על החטיבה, אתה מקבל את הנחושה והזריזה שבחטיבות. עלו והצליחו".

מפקד עוצבת "סער מגולן" הנכנס, אלוף-משנה רומן גופמן אמר, "היום, ברגשי כבוד ואחריות עצומה מקבל אני את הפיקוד על חטיבה 7. הרוח הייחודית של החטיבה מפעמת בנו ודוחפת אותנו לפעולה, רוח העמידה במשימה, רוח היוזמה, רוח אחוות הלוחמים והרעות. המציאות המבצעית משתנה כל הזמן, האויב נערך להפתיע. אנחנו לא נירתע, נתכונן, נתאמן, נשתנה, נתחדש, נגיע לקצה החץ ונכריע את האויב. ברצוני להביע תודה והערכה גדולה לנוימן, אשר הוביל את החטיבה בשנתיים האחרונות בדרך לא סלולה של השתנות וחדשנות מבצעית וברוח ייחודית.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button