חדשות הארץמבזקים

המשטרה הירוקה תפסה מיכלי הדברה אסורים בשימוש באתר גרוטאות בעכו

המשטרה הירוקה ומחוז צפון של המשרד להגנת הסביבה ביצעו אתמול (רביעי) פשיטה על מתחם גרוטאות מתכת בעכו, לאור חשד כי מוחזקת בו כמות גדולה מאוד של חומרי הדברה האסורים בשימוש, ושבכוונתו למוכרם.

במהלך הפשיטה, שנערכה בשיתוף המדור לאיכות הסביבה של משטרת ישראל, נתפסו בבית העסק כ-100 מכלים ובהם כ-3 טון חומרי הדברה האסורים בשימוש. בנוסף, נחקר החשד שהייתה כוונה להעביר את החומרים האמורים מתחומי מדינת ישראל לעזה.

המשטרה הירוקה פתחה בחקירה מידית, ובעל העסק נלקח לחקירה במשטרת עכו. כמו כן, הוצא צו לפינוי רעלים באופן מיידי על ידי מחוז צפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי "העבירות החמורות נמצאות כעת בהמשך טיפול חקירתי של המשטרה הירוקה. בימים הקרובים ייחקרו מעורבים נוספים, ובתום ההליך תגובש החלטה בדבר כתב האישום כנגד המעורבים. המשרד להגנת הסביבה רואה בחומרה את ההתנהלות הבלתי חוקית, וימשיך לפעול בנחישות להפחתת זיהומים וסיכונים סביבתיים ומניעת פגיעה בציבור הרחב".

ישראל דנציגר, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה: "אנחנו ממשיכים במהפכה יסודית בתחומי הפיקוח והאכיפה. אנחנו מגיעים ליותר יעדי זיהום וסיכון, מוצאים יותר הפרות, מסדירים ואוכפים יותר. לא ניתן לפגוע בבריאות תושבי ישראל"

הפשיטה על אתר הגרוטאות בעכו וחביות חומרי ההדברה האסורים לשימוש

צילום: חיים אלבז, המשרד להגנת הסביבה
צילום: חיים אלבז, המשרד להגנת הסביבה
צילום: חיים אלבז, המשרד להגנת הסביבה
צילום: חיים אלבז, המשרד להגנת הסביבה

Back to top button