חדשות הארץמבזקים

הוגשמה משאלתה של בת 27 המתמודדת עם מחלת הסרטן

מתנדבי 'אמבולנס המשאלות' של מד"א מילאו את משאלתה של סאמיה מטווה בת 27 תושבת בית חנינא שבירושלים, המתמודדת עם מחלת הסרטן, שרצתה לטייל בנמל יפו. פאראמדיקית מד"א עדי ג'אן, החובש הבכיר איציק לוי וחובש רפואת חירום נאג'דת ג'בר הגיעו עם אמבולנס המשאלות של מד"א לביתה של סאמיה בשכונת בית חנינא בירושלים ולקחו אותה יחד עם אביה ובנה לטיול בנמל יפו.

סאמיה מטווה הודתה בהתרגשות לרופאים שמטפלים בה ולצוות אמבולנס המשאלות של מד"א שהגשים את בקשתה ואביה, פארג' מטווה הוסיף: "אני חייב להגיד תודה רבה לצוות אמבולנס המשאלות של מד"א, בזכות הרופאים בבי"ח ובזכותכם אנחנו פה היום ביפו. כבר הרבה זמן שאני רוצה לקחת את הבת שלי לטיול הזה ובזכות הליווי הרפואי הצמוד שלכם זה סוף סוף מתאפשר. תודה רבה"

עדי ג'אן, פאראמדיקית מד"א באמבולנס המשאלות אמרה: "אני שמחה על ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט מדהים כזה ומאמינה שיש בו יכולת לרפא את הגוף והנפש. בזכות האהבה והאכפתיות שמתנדבי מד"א פועלים דרכם אנו זוכים ללוות פרויקט מדהים כ'אמבולנס המשאלות'. כולי תקווה כי הטיול ליפו יסייע לסאמיה בתהליך ההחלמה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר "אני שמח שארגון מגן דוד אדום הצליח להשכיח את כאבה של סאמיה, ולו לכמה שעות, ולהגשים לה משאלה. סיפורה של סאמיה נוגע ללב, ולצערנו היא לא הסיפור היחיד. מתוך הבנה כי הטיפול הנפשי הוא לא פחות אקוטי מהטיפול התרופתי החלטנו במד"א לייסד את פרויקט 'אמבולנס המשאלות' שפועל להגשמת חלומותיהם של החולים במחלה הקשה. מד"א ימשיך לפעול למען בריאותם של האזרחים, בכל המובנים, וינסה להשכיח את כאבם ככל שניתן. אני שולח ברכות החלמה מהירה לסאמיה וחיזוקים למשפחתה".

"אמבולנס המשאלות" הוא מיזם של מגן דוד אדום, ששם לו למטרה למלא בקשות של אנשים המתמודדים עם מחלות קשות או סופניות ושיכולת הניידות שלהם אבדה. הגשמתה של כל משאלה מתוכנן בקפידה, בתיאום עם הרופא האחראי לחולה ובהתאמה מרבית לצרכיו, וכמובן – בליווי צוות רפואי של מד"א שעבר הכשרה מתאימה

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button