חדשות הארץמבזקים

מוסיך להיות קשה מצבה של הצעירה שנמצאה מוטלת סמוך למסיבת טבע

מוסיף להיות קשה מצבה של תושבת באר יעקב בת ה-19 שנמצאה בסוף השבוע האחרון מוטלת בתחנה בצומת להבים בדרום, סמוך למקום בו נערכה מסיבת טבע. משטרת ישראל ממשיכה בחקירת אירוע "מסיבת הטבע". עד כה נעצרו שבעה מעורבים בחשד שארגנו את האירוע שבמהלכו פונתה הצעירה מהמקום במצב קשה מאוד לבית חולים "סורוקה" בבאר שבע.

המעורבים חשודים בארגון והפקת האירוע ובסחר בסמים. ממצאי החקירה עד כה, יחד עם ממצאי בדיקת טוקסיקולוגיה שנערכו לצעירה, לא העלו עד כה חשד להימצאות סמים מסוכנים ואלכוהול בגופה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שניים מהמעורבים בבית המשפט. הנוספים יובאו מחר להארכת מעצר.

הצעירה שהתמוטטה והובהלה לסורוקה במצב קשה | מתוך פייסבוק

כזכור, ביום שבת התקבל דיווח אודות צעירה שפונתה מצומת גורל כשהיא במצב קשה מאוד. למקום הוקפצו שוטרים שאיתרו מסיבת טבע שנערכה בסמוך לצומת. השוטרים הפסיקו את המסיבה ועצרו באותו יום ארבעה בחורים בחשד לאספקת סמים ולארגון והפקת "מסיבת הטבע". עם התפתחות החקירה נעצרו גם אב ובנו תושבי רהט בחשד שנמנו על צוות מארגני מסיבת הטבע וכן בחור תושב תל אביב החשוד אף הוא בארגון ובשיווק המסיבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעצרם של המעורבים הוארך על ידי בית המשפט לבקשת המשטרה, לשניים מהם הוארך עד היום 9.8.17 וליתר הוארך עד מחר 10.8.17. עם התפתחות ופעולות החקירה שעורכים חוקרי המשטרה, ביום שני נעצר תושב תל אביב בחשד לארגון המסיבה גם הוא ומכירת כרטיסים. בדיון בקשת הארכת מעצרו אתמול הורה בית המשפט על שחרורו. חוקרי המשטרה הגישו ערר בעקבות ההחלטה לשחררו והיום צפוי להתקיים דיון בבימ"ש המחוזי על כך.

ממשטרת ישראל נמסר כי החשודים המעורבים באירוע הם: ל', תושב אשלים. שעצור עד 10.8 חשוד כאחראי ומפיק של המסיבה, ש', תושב בת ים. עצור עד 10.8 חשוד כשותף מרכזי של ל' בהפקה של האירוע, ש', תושב אשדוד. עצור עד 10.8. חשוד בסחר בסמים במסיבה והחזקה שלא לצריכה עצמית, א', תושב אשדוד. עצור עד 9.8. חשוד בהחזקת סם שלא לצריכה עצמית, ש', תושב רהט. עצור עד 9.8 חשוד בארגון המסיבה אספקת שירותי שמירה וניקיון, א', תושב רהט. עצור עד 10.8 בנו של ש' חשוד שסייע לאביו וע', תושב ת"א שהובא אתמול לבית המשפט והורה על שחרורו. ע' חשוד בארגון המסיבה ומכירת כרטיסים בשטח. הוגש ערר למחוזי על ההחלטה והדיון צפוי להתקיים היום במחוזי.

Back to top button