גלריותחדשות הארץמבזקים

100,000 נופשים פקדו את חופי הכנרת במהלך השבוע האחרון

מחדר הבקרה של רשות הכינרת נמסר היום כי במהלך סוף השבוע פקדו את 15 חופי איגוד ערים כינרת סביב האגם הלאומי כ 22,000 נופשים, תפוסות גבוהות נרשמו בחופים לבנון, חלוקים וצאלון שאף נסגר לכניסת כלי רכב בשל תפוסה מלאה. עוד נמסר כי במהלך השבוע פקדו את חופי האיגוד 100,000 נופשים כאשר נרשמה עלייה במספר המשפחות שבילו באגם הלאומי.

במהלך היום (שבת) התקיים מבצע ניקיון בחוף לבנון- יצאת נקי יצאת חינם במסגרתו חולקו שקיות לאיסוף אשפה, כל נופש שהחזיר את שלושת השקיות הייעודיות (שקית לבדלי סיגריות, שקית לבקבוקי פלסטיק ושקית לאשפה כללית) נהנה מהחזר דמי החניה.

טל נחשון, מסבירנית ברשות הכינרת ציינה: "הציבור נרתם לפעילות הניקיון ומסייע לשמור על חופי הכינרת נקיים ואף נהנה מחניה חינם!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מספר משפחות מעפולה שהגיעו לכינרת לקחו חלק בפעילות, שלומי אלבז שהגיע עם אישתו ושתי בנותיו אמר: ״מדובר בפרויקט חינוכי חשוב מאוד על מנת להמחיש לילדים את חשיבות השמירה על הטבע שלנו נקי״

ברשות הכינרת מבקשים מהציבור לרחוץ רק בחופים המוכרזים, בסמוך לסוכות ההצלה ולהישמע להוראות המצילים. כמו כן אין להיכנס לכינרת על מזרונים, אבובים או תחת השפעת אלכוהול.

צילום: רשות הכנרת
צילום: רשות הכנרת
צילום: רשות הכנרת
צילום: רשות הכנרת
צילום: רשות הכנרת

Back to top button