מבזקים

בטן גב ואיים אקזוטיים – רק 4 שעות מישראל

כמה פעמים רציתם לקום בבוקר, לארוז מזוודה ולצאת לנופש במדינה אחרת, מבלי שתצטרכו לטוס שעות או להשקיע הרבה זמן מחשבה בבחירת המקום בו אליו תיסעו? אז נכון, אתם יכולים לארוז מזוודה לטוס לאילת או לנסוע לטבריה, אך יש להם גם אפשרויות קצת יותר ייחודיות ויוצאות דופן מאלו.

אם לא מתחשק לכם לנסוע שוב לאילת או לטוס עוד פעם ליוון, אולי זה הזמן לחשוב על האיים הקנריים. בסך הכל 4 שעות מישראל, ואיים אקזוטיים ומרהיבים מחכים רק לכם. אתם לא צריכים לעשות הרבה, לארוז מזוודה, להזמין כרטיס, בבוקר טסים, בצהריים אתם כבר שם.

האיים הקנריים הם קבוצה של איים, אשר נמצאים אל מול החופים הדרום מערביים של מרוקו, אך הם נמצאים תחת שלטונה של ספרד. מדובר באיים שחיים בהם פחות משני מיליון תושבים ועל כן הם אינם צופים, ומהווים מקום נופש מושלם עבור זוגות, משפחות עם ילדים, אנשים מבוגרים ועוד. חשוב לציין, אל האיים ניתן להגיע בטיסה ישירה מספרד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האיים הקנריים כוללים שבעה איים, המוכר שביניהם הוא טנריף, והוא גם האי הגדול ביותר מבין כולם. האי הקטן הוא אל איירו, שנמצא גם הכי מערבי בין כל האיים. כאמור, מדובר על איים שנמצאים תחת שלטונה של ספרד, אף על פי שמדובר בקהילות אוטונומיות שמנהלות את המקום בעצמן.

מה אפשר למצוא באיים?

האיים כוללים שורה ארוכה של חופים מרשימים, ובהם אפשר ליהנות מפעילות של ספורט ימי, שייט, צלילה, דייג ועוד. כמו כן באיים ניתן למצוא שורה של שמורות טבע, פארקים לאומיים, נקודות תצפית מיוחדות ועוד מגוון רחב של מקומות מרשימים.

במקום אפשר גם למצוא כנסיות ומוזיאונים מקומיים, גם שהם אינם מהמובילים באירופה ואף לא בספרד, עדיין הם מרשימים מאוד מבחינת המבנים שלהם וכן התוכן הפנימי השורר בתוכם. צריך לציין עוד שלפחות בטנריף, אפשר למצוא גם בתי כנסת ומסגדים, זכר לתקופה בה חיו שם יהודים. כיום מרבית האוכלוסייה באיים הם נוצרים, ולכן ניתן למצוא בעיקר כנסיות במקום.

האיים הקנריים מושכים אליהם לא מעט תיירים, הן מספרד, אך גם ממדינות אחרות באירופה, וכן מרוסיה וארצות הברית. בשנים האחרונות האיים מהווים גם מקור משיכה למהגרים שמגיעים ממדינות אפריקה השונות.

באיים ניתן למצוא מגוון רחב של בתי מלון וכפרי נופש ברמות שונות, מסעדות דגים, בשר ומסעדות שמציעות אוכל ספרדי וכן אוכל מרוקאי, כמו כן יש מגוון רחב של אתרים בהם ניתן לבלות כולל שורה של מקומות אטרקטיביים לפעילות ימית.

כל מי שרוצה ליהנות מבטן גב, יכול לעשות למצוא באיי הקנריים את המקום שלו, ארבע שעות טיסה מישראל, מתאים לחופשת הקיץ או לחגי ספטמבר. הזדמנות טובה להתחיל ולחשוב על הנופש הקרוב.

Back to top button