חדשות הארץמבזקים

משפחה שיצאה לטייל במדבר יהודה ואיבדה דרכה חולצה על סף התייבשות

תושייתו של קרוב משפחה אשר הזעיק את מתנדבי יחידות החילוץ של משטרת ישראל באמצעות קריאה למוקד מאה של המשטרה, הצילה את חיי בני המשפחה שחולצו על סף התייבשות במהלך טיול במדבר יהודה.

אתמול (שלישי) בשעת הצהריים בעת שמשפחת מטיילים שיצאה לטיול במדבר יהודה טרם חזרה לפינוי החדר בבית המלון, התקשר קרוב משפחה למוקד 100 של משטרת ישראל והזעיק את שוטרי ומתנדבי יחידות החילוץ הדרומיות של משטרת ישראל. אלו בסיוע מסוק משטרתי החלו בפעילות לאיתור וחילוץ המשפחה. בתום זמן קצר, איתר המסוק המשטרתי את המשפחה בת 4 הנפשות בנחל ערוגות ומתנדבי המשטרה חילצו אותם ללא פגע כאשר הם על סף התייבשות.

מתשאול ראשוני עלה כי משפחת המטיילים טעו בדרכם ורכבם "נתקע" בשטח בשל מאפייני הדרך. לאחר שנתקעו בשטח החליטו להתחיל בהליכה רגלית דרך נחל ערוגות כשבשלב זה כבר לא היה ברשותם מזון או שתייה וללא קליטת סלולרי. זמן קצר לאחר מכן אותרו כאמור ע"י המסוק המשטרתי וחולצו בשלום ע"י מתנדבי יחידות החילוץ הדרומיות של משטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"משטרת ישראל ויחידות החילוץ של משטרת ישראל שוהים בכוננות יומם וליל סביב השעון על מנת לסייע לאזרחים הנקלעים למצבים מסוכנים. יחד עם זאת ציבור המטיילים מתבקש להקפיד על כללי בטיחות בטיול על מנת לחזור הביתה בשלום", נמסר מהמשטרה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button