צרכנות

ריהוט משרדי ארגונומי – נוחות ובריאות לפני הכל

אם בעבר רכישה של פריטי ריהוט משרדי הייתה מתבצעת באקראי ללא חשיבה או שימת לב לפרטים מסוימים – הרי שכיום אין זה כך. היום ברכישת ריהוט למשרד מושקעת בכך מחשבה רבה ויש ניסיון לבחור עבור העובדים את פריטי הריהוט שהכי יתאימו להם או אפילו לבחור ריהוט משרדי בהתאמה אישית. בשנים האחרונות ישנה חשיבות גבוהה מאד לנושא שמירה על נוחות הישיבה והעבודה, כפרמטרים שמסייעים לאין שיעור לעובדים לעבוד טוב יותר ובאופן יעיל הרבה יותר. הנושא של בחירת כיסא מנהלים ארגונומי למשל נמצא במודעות של כל מנהל משרד, שכן הוא יודע על היתרונות שיש בפריטי ריהוט אלה והתוצאות שלהם.

כסא מחשב המעוצב על פי עקרונות הארגונומיה הוא כיסא שנוח ומתאים למבנה הגוף, תנוחת הישיבה בו טובה ומתאימה לקיפולי המפרקים ולא נוצר לחץ או עומס מיותר על השרירים. התוצאה – ישיבה נוחה לאורך שעות רבות מבלי לחוש עייפות או כאבים. בשילוב עם הכסא הארגונומי יבואו גם הפריטים הנוספים על מנת ליצור סביבה עבודה נוחה ביותר.

שולחנות כתיבה יהיו ממוקמים בסמיכות לפלג הגוף העליון מבלי שהעובד צריך להישען על אמות הידיים והן תישארנה חופשיות. שרפרפים ימוקמו ליד כפות הרגליים על מנת לאפשר ישיבה נוחה והרפיית השרירים בזמן הישיבה, ומדפים וארונות לאחסון ימוקמו בסמיכות העובד לגישה מהירה ונוח של תיקיות. כאשר מתאימים ריהוט משרדי לבעלי מוגבלויות גופניות אנו מאפשרים גם להם להשתלב בצורה מלאה כדי שגם הם יוכלו לעבוד בצורה יעילה, נוחה וחיובית ובעלי המשרד ייהנו ממשרד נגיש ונוח להגעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אילו פריטי ריהוט משרדי ארגונומיים ניתן למצוא כיום?

כאמור, מכיוון שניתנת תשומת לב רבה לנושא זה בתקופה האחרונה – אפשר למצוא את כל סוגי הכיסאות, למשל, בעיצוב וייצור ארגונומי – כסאות שרטט, כסאות של חדר ישיבות, כסאות מעבדה, כסאות ארגונומיים למנהלים בכירים, כסא למזכירה, כסאות המיועדים לאזור ההמתנה או כסאות טכניים עבור בעלי מקצוע מיוחדים. כאמור, יש לכך שתי מטרות שלא באות האחת על חשבון השנייה – האחת היא הימנעות מכאבים והשנייה היא ישיבה נוחה וטובה לעובדים כך שיהיה להם נוח והם יוכלו לשבת שעות ארוכות ולספק תוצאות טובות בעבודה מבלי לחוש עייפות יתר, כאבים או כל סוג אחר של חוסר נוחות.

כיום אפילו אפשר למצוא בקלות ריהוט מותאם לבעלי נכויות – כחלק מקבלתו של האחר והנגשה של מקום העבודה כך שיתאים להגעתם ועבודתם של אלה בעלי הצרכים המיוחדים. בזכות פריטי ריהוט למשרד שאפשר להתאים למבנה גוף מיוחד או לצרכים כאלה ואחרים – כל עובד יכול לעבוד בתחושה טובה שחשבו עליו והתחשבו במוגבלות כזו או אחרת שיש לו. האינטרס הוא משותף גם לעובדים וגם למנהלים וכאשר העובדים יושבים בנוחות ויודעים שנרכשו עבורם הרהיטים הטובים שמתאימים להם – הם יחזירו בהשקעת הזמן והמאמץ הנדרשים בזמן העבודה. כך כל הצדדים מרוויחים וגם בסוף יום העבודה אין העובדים חשים עייפות וכאבים מיותרים.

 

המאמר נכתב בחסות officeshop – מומחים בריהוט משרדי בהתאמה אישית – מומחים בריהוט בהתאמה אישית

Back to top button