חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום מתוקן הוגש נגד הדוגמנית אליה קדוש

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום מתוקן נגד אליה קדוש, על פי כתב האישום המתוקן, התווספו לנאשמת 2 אישומים נוספים- אישומים 3 ו- 4- לפיהם היא נאשמת גם בהפרת הוראה חוקית, תקיפה, איומים ותקיפת שוטר.

על פי האישום השלישי, ב- 4.10.17 הורה ביהמ"ש השלום בת"א על שחרורה של הנאשמת בתנאים מגבילים, שכללו, בין היתר, מעצר בית מלא בבית משפחתה ביפו. ב- 11.10.17 הפרה הנאשמת את מעצר הבית לאחר ששהתה בבית חברתה ביהוד. באותו המועד, בשעה 18:30 בערך, יצאה הנאשמת מכתובת מעצר הבית, ללא פיקוח, ונסעה במונית לבית החולים וולפסון בחולון. עם תחילת הנסיעה, הבהיר נהג המונית לנאשמת שעלות הנסיעה הינה בסך 110 ש"ח, והנאשמת התחייבת לשאת בעלות זו. עם הגעת המונית אל פתח בית החולים, סירבה הנאשמת לשאת בתשלום הנסיעה כמוסכם ועזבה את המונית. בתגובה, יצא נהג המונית בעקבות הנאשמת על מנת לגבות ממנה את עלות הנסיעה. בשלב זה ולאחר דין ודברים בין הנאשמת לנהג המונית, אשר כלל גידופים הדדיים, תקפה הנאשמת את נהג המונית, בכך שסטרה בחוזקה על לחיו והכל תוך שאיימה עליו באומרה לו "כדאי לך לזוז מפה כי אני כולי עצבים, אני אשבור לך את הפנים….אם תיגע בי אני מפוצצת אותך, יושבת עליך שבעה…" או מילים בעלות משמעות דומה.

על פי האישום הרביעי, ב- 14.10.17 בשעה 22:15 בערך, הוצב שוטר בבית חולים אברבנאל כדי להשגיח על הנאשמת, והכל במסגרת תפקידו. בסמוך לכך, קראה הנאשמת למטופלת אחרת אל חדרה, ובהמשך מנעה הנאשמת מהמטופלת לצאת מחדרה, באופן שנשענה על משקוף הדלת וחסמה בגופה את המעבר, והכל בניגוד להוראות השוטר. לאור זאת, ניסה השוטר להרחיק את הנאשמת מדלת החדר, ואז החלה הנאשמת לתקוף אותו באופן שהכתה בידיה בפניו ופלג גופו העליון, ניסתה לנשוך אותו בחלקי גופו ובעטה בחזהו מספר פעמים. בשלב זה, הגיעה למקום שוטרת נוספת. השניים הצליחו להשתלט על הנאשמת ולאזוק אחת מידיה. אז תקפה הנאשמת את השוטר, בכך ששפכה עליו תכולתו של בקבוק קולה אשר היה בסמוך אליהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אליה קדוש

Back to top button