צרכנות

היתרונות של הלוואות חברתיות

אנשים רבים זקוקים לקבל הלוואה של כסף למטרות מסוימות. חלק מהם צריכים לקבל כסף על מנת לסגור הלוואות, על מנת לפתוח עסקים, ועוד מטרות שהם רוצים לממש, אך זקוקים לכמות כסף. את הכסף הם לא יכולים לבקש מקרנות הלוואה, ולא יכולים לבקש מהבנק שלהם, מהסיבה שהריבית שלהם היא גדולה מאוד. הלוואת חברתיות מספקות עבורנו הלוואה עם ריבית נמוכה מאוד, כך שנוכל גם לעמוד בה, וגם האנשים שמביאים לנו את ההלוואה יוכלו לספק עוד הלוואות לעוד אנשים.
הלוואות חברתיות קיימות בערך כ-10 שנים, אז כיצד אנו נדע שההלוואות הללו הן בטוחות? כיצד נדע שבאמת נוכל לקבל את הכסף, או נוכל לקבל את הריבית מהאנשים האחרים שאנו מלווים עבורם את הכסף?

מדוע נוצרו הלוואות חברתיות?

ההלוואות הללו נוצרו עקב המצב הקשה שבו אנשים לא יכולים לממש את מטרותיהם בגלל מחסור בכסף. על מנת שנצליח לקחת כסף, עם ריבית נמוכה, נוצרו ההלוואות החברתיות שעוזרות לנו לקבל את הכסף שאנו צריכים לממש לכל מטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למה טובה הלוואה חברתית?

הלוואה חברתית טובה מכיוון שכל אדם שמגיע למערכת הזו, עובר סינון קפדני ראשוני. לאחר שאושר כי האדם הוא אדם שלא מהווה סיכון לאף אחד, הוא יכול לקבל הלוואה, והוא יכול גם להחזיר אותה בעמלה נמוכה יחסית, וככה או ככה, שני הצדדים יוצאים מרווחים.

כיצד אנו מקבלים הלוואה חברתית?

אנו מקבלים את הכסף מאנשים שהגיעו לרשתות הללו, ולווים את הכסף עבור מי שזקוק לכסף הזה. ללא חוזים מיותרים, ללא פגישות וחקירות, וכמובן ללא עמלות וריביות מוגזמות על דברים לא הוגנים. האדם שמלווה את הכסף לאנשים יכול לפזר אותו במספר מקורות, וככה לדעת בוודאות שהכסף שלו יוחזר. על מנת ליצור את הביטחון הזה, לחלק גדול מהאנשים שמנהלים את ההלוואות החברתיות, יש מספיק כסף על מנת להחזיר את הכסף לאותם אנשים שהכסף שלהם לא הוחזר.

מדוע לא כדאי ללכת לבקש הלוואה מבנק?

בנק הינו גוף עם מספר גדול מאוד של עובדים, שחייב לממן אותם. על מנת שהוא יצליח לממן אותם, ויצליח לממן הרבה מאוד דברים אחרים, הוא לוקח מהאנשים ריבית גדולה מאוד, שהרבה אנשים לא מצליחים לעמוד בה, והבנק מגדיל להם אותה עם הזמן.

על מנת שדבר כזה לא יקרה, אנו ממליצים לפנות להלוואות חברתיות ולקבל את ההלוואה שאתם רוצים לקבל, ללא חשבון ריבית גדול ומוגזם. את הכסף אפשר להחזיר בזמן שאתם קבעתם עם המלווה, את תדירות ההחזר גם אתם קובעים. השיטה פותחה חזק מחוץ לארץ, ונקראת P2P. השיטה הזו באה מהמסקנה כי רוב עמלת הריבית הולכת על תיווך בין האנשים, וככל שהתיווך גודל, כך גם גודל הריבית. חפשו הלוואות חברתיות עוד היום, סגרו חובות, פתחו עסקים ועשו מה שאתם צריכים.

כנסו לאתר כדי לקחת הלוואה חברתית: https://www.blender.co.il/

 

Back to top button