צרכנות

אין זמן להתארגן ליום ההולדת? קחו קייטרינג חלבי!

פעמים רבות, אנו רוצים להשקיע בחגיגת יום ההולדת. לפעמים, מדובר בגילאים מכובדים מעל 50, שרוצים לציין. לפעמים, רוצים לערוך לילד המתבגר מסיבה עבור החברים. איך תתארגנו עם האוכל? לשם כך, אפשר לחסוך זמן, ולהזמין שירות קייטרינג חלבי.

צילום: אנטולי מיכאלו

אפשרות הגשה עצמית באירוע החלבי:

על מנת לחסוך בכסף, אפשר להזמין רק את המאכלים, ללא שירות הגשה עצמית. את המאכלים, מסדרים היטב על בר הגשה. כל אחד מהמשתתפים מארגן לעצמו את האוכל על הצלחת ויושב סביב השולחנות. תפקיד המלצרים, הוא למלא שוב ושוב את צלחות הסלטים והגבינות שמסתיימות. המלצרים דואגים שתהיה כמות מספיקה של שתייה ולחמניות. אפשר גם להזמין רק את צלחות המאכלים והקונטיינרים, ללא שירות הגשה עצמית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ארוחה קלילה ליום ההולדת של גבינות, סלטים ולחמניות:

לפעמים, תפריט יום ההולדת, יהיה תפריט קליל ביותר בלי ארוחה חמה: לחמניות, סלטי ירקות, מבחר גבינות. אבל, לא תמיד יש לנו זמן לבצע את הקניות עבור יום ההולדת. לכן, בתוספת תשלום, הקייטרינג החלבי יביא פלטות, עליהם מסודרים: גבינות, ירקות, רטבים שונים. בדרך כלל, האוכל מסודר על הצלחות ועטוף בניילון. לכם נשאר רק לערוך שולחן, לסדר יפה את הצלחות המוכנות עם האוכל, ולהוציא ניילונים.

הזמנת מתוקים ליום הולדת של ילדים מבלי להתאמץ:

לפעמים, מארגנים מסיבת יום הולדת לילד. יש פעמים, שבהם הילדים במסיבה לא ירצו אוכל בריא. הכיבוד יהיה ממתקים. אולם, אתם רוצים לתת לילדים אוכל טעים מתוק. אבל אין לכם זמן להתחיל לעמוד להכין עוגות וכדורי שוקולד. לשם כך, אפשר להזמין רק קינוחים של קייטרינג חלבי. מקבלים צלחות מלאות בסוגים שונים וטעימים של כדורי שוקולד, עוגות, עוגות גבינה, ועוד.

יום הולדת חלבי מכובד:

אפשר לערוך מסיבת יום הולדת מכובדת גם עם קייטרינג חלבי. אפשר לשבת סביב שולחנות עם הגשה. כאשר בוחרים בקייטרינג חלבי, מומלץ להזמין עמדות שף. במהלך יום ההולדת, יגישו המלצרים לסועדים מנות חמות חלביות. בדרך כלל, יש מספר מאכלים חמים לבחירה.

לסיכום:

הזמנת שירות אוכל חלבי מקייטרינג המתמחה בארוחות חלביות, חוסך זמן רב. ישנם אפשרויות שונות לשילוב הקייטרינג במסיבת יום ההולדת. אפשר להזמין את כל הארוחה, חלק  המהארוחה, או רק את הקינוחים.

בחסות פזית ספיר בוטיק קולינרי

Back to top button