חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד אם ובנה בגין תקיפת מורה בבית ספר באזור השפלה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום ברמלה כתב אישום כנגד אברהים אבו צעלוק, בן 25, וכנגד אמו, פאטמה אבו צעלוק, בת 49, בגין תקיפת עובד ציבור בצוותא בנשק קר, תקיפה בנסיבות מחמירות ואיומים.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד שחף קליינמן שמעוני, בתאריך 1.10.17, במהלך שיעור שהעביר המתלונן בכיתה בבית הספר באזור השפלה, ביקשה בתה של הנאשמת לצאת מהשיעור. משסרב המתלונן לבקשתה, יצאה מהכיתה באומרה למתלונן שיסתלק והלכה לביתה. בעקבות התנהגותה, בשעה 14:00, הגיעה הנאשמת לבית הספר וטענה שהמתלונן העליב את בתה. סגן המנהל הכניס אותה לחדרו, שוחח עימה וקרא למתלונן להגיע לחדרו. במקביל הגיעו אחיה של הבת – הנאשם אברהים וסלימאן, וקרוב משפחה נוסף, קטין בן 17, לבית הספר, כשהם מצוידים בחפץ חד והתפרצו לחדר. השלושה הכו את המתלונן באגרופים ובבעיטות, וכן קרעו את חולצתו בעודם צועקים, מקללים ומאיימים עליו, ובין היתר באומרם: "אנחנו נרצח אותך". סגן המנהל ומורים נוספים, שהגיעו למקום בשל הצעקות, ניסו להרחיקם מהמתלונן, אולם הם המשיכו להכותו. לבסוף, הצליחו סגן המנהל והמורים הנוספים לדחוף אותם אל מחוץ לחדר.

השלושה ניסו לפתוח את הדלת, בשלב מסוים אחז המורה באחד מהם, אשר הכה אותו והמשיך לנסות להיכנס חזרה לחדר. במקביל, הקטין שלף את החפץ החד והניפו לכיוון המורים באיום:" שאף אחד לא יתקרב אלינו" וכן "אני ארצח אותך, אני אחסל אותך", תוך שהם ממשיכים לנסות לפתוח את דלת החדר. אחד המורים תפס בידו של הקטין, בכדי למנוע ממנו לדקור מי מהנוכחים, ואחד האחים היכה בגבו של המורה עד ששיחרר את ידו של הקטין. סגן המנהל הורה למורים להזעיק את המשטרה ואז יצאו השלושה והנאשמת מבית הספר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בבקשת המעצר כנגד אברהים אבו צעלוק כתבה עו"ד קליינמן שמעוני: "המשיב ואחרים הגיעו באור יום לעיני כל, למוסד חינוכי והכו במורה ולא חדלו אף כשהורחקו ע"י מורים אחרים. לבסוף עזבו את המקום רק בשל החשש מהגעת כוחות המשטרה. כל זאת רק בשל כעסם על אופן מילוי תפקידו".

הפרקליטות ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו, ביום 23.10.17 קבע ביהמ"ש כי יש לשחרר את הנאשם בתנאים מגבילים.

תמונת ארכיון

Back to top button