צרכנות

טיולים מאורגנים מומלצים לאירופה

אם היינו צריכים לחלק את עולם המטיילים הישראלים באירופה, סביר להניח שהיינו יכולים למצוא 4-5 קטגוריות שלהם. קיימת קטגוריה של אנשים שמטיילים לבדם לנופש בלבד, יש ישראלים שמטיילים לתקופות של שבוע ויותר לצורך טיולים, יש מי שמטייל רק אם הוא יש לו משפחה או חברים ללון אצלם, יש מי שמטייל רק אם הטיול כולל פעילויות מיוחדות שונות, למשל סקי, טיפוס הרים, ועוד, ויש כאלה שיוצאים לאירופה רק דרך טיולים מאורגנים.

טיול מאורגן לאירופה הוא כלי פשוט ונוח להגיע בעזרתו אל יעדים שונים ביבשת. אנחנו יכולים למצוא, כמעט מדי שבוע, טיולים ליעדים שונים אשר ייתכן מאוד ולבדנו לא נגיע לשם, בין אם בגלל שאנחנו חוששים מטיול שכזה ובין אם מסיבות אחרות.

לטיולים מאורגנים באירופה יש יתרונות רבים, החל מזה שכל אחד יכול למצוא את הטיול שמתאים לו, אנחנו יכולים למצוא טיולים לרווקים, זוגות, משפחות, טיולים לצעירים ומבוגרים,  טיולים שכוללים יעד ספציפי אחד או טיול שכולל מספר יעדים, טיול רגיל או כזה שכולל הרפתקאות מיוחדות, בין אם זה מסעות אופניים, שייט, טיפוס הרים, סקי או כל דבר אחר. כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של אופציות, ועצם זה שכל הטיול מאורגן על ידי חברה, מקל עלינו מבחינות רבות, בין אם מבחינות לוגיסטיות ובין אם מבחינות אחרות, כולל מבחינות כלכליות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להיכן מומלץ לנסוע?

כאמור אפשר למצוא טיול מאורגן לאירופה, כמעט לכל מקום ביבשת. לכן יצרנו עבורכם רשימה של מספר טיולים מומלצים, בין אם זה לכל המשפחה ובין אם זה רק למבוגרים:

טיול מאורגן לאי הבריטי – אפשר למצוא טיולים מאורגנים מסוגים שונים לאי הבריטי. הטיול הקלאסי כולל את לונדון בלבד או לונדון בתוספות ערים נוספות באנגליה, טיולים מלאים יותר כוללים גם את ווילס, סקוטלנד וכן אירלנד. חשוב לומר שבמהלך השנים נוצרו גם מסלולים שמיועדים לטיול מאורגן באירלנד בלבד.

טיול מאורגן לרוסיה – טיול אשר תופס תאוצה בשנים האחרונות הוא טיול לרוסיה. הטיול נמשך בין שבע לעשרה ימים והוא כולל את מוסקבה וסט פטרסבורג.

טיול משולב – מדובר על טיולי שכולל מספר מדינות, הטיול הקלאסי הוא צרפת ואנגליה או צרפת, הולנד ובלגיה, טיול שנערך במתכונת רגילה וכן במתכונת מיוחדת עבור משפחות עם ילדים (כולל בתוכנית ביקור בפארקי שעשועים לילדים).

טיול לאיטליה – אחת המדינות האהובות ביותר על הישראלים, היא מן הסתם איטליה, ועל כן אנחנו יכולים למצוא שורה של טיולים מאורגנים שיוצאים אליה. ישנו טיול שכולל רק את רומא והסביבה, טיול לדרום איטליה כולל סיציליה, טיול לצפון איטליה וכן טיול מרוכז שכולל את כל איטליה.

טיול למדינות סקנדינביה – טיול זה כולל בתוכנית מדינות כמו נורבגיה, שבדיה, פינלנד, ודנמרק, כולל ביקורים באזורים הכי צפוניים של אירופה.

 

Back to top button