חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום בגין עבירות מין בקטינות

פרקליטות מחוז ירושלים  הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים, נהג הסעות, בן 31 בגין עבירות מין רבות וקשות אשר ביצע בשתי קטינות עת היו בנות 14. בבקשת המעצר נכתב כי "העבירות אשר בוצעו ע"י הנאשם לאורך תקופה ארוכה, תוך ניצול גילן הצעיר של הנערות וביחס לא', גם תוך ניצול הקשר המשפחתי, מבהירות כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

על פי כתב האישום, בין השנים 2014-2016, עת הייתה אחייניתו של הנאשם בת 13 ועד שמלאו לה 14.5 נהג הנאשם במספר רב של הזדמנויות לגעת בגופה, מעל הבגדים ומתחת להם, לנשקה ולחבקה, לעיתים עד שהגיע לפורקן, כל זאת עשה הנאשם לשם סיפוק וגירוי מיני. עוד אמר לה הנאשם במהלך התקופה ש"בא לו לזיין אותה". אירועים אלו התרחשו בביתו של הנאשם, בגנים ציבוריים וכן ברכב ההסעות של הנאשם בתדירות גבוהה במהלך התקופה.

עוד עולה מכתב האישום כי בין החודשים מרץ עד יולי 2017, עת הייתה ב', חברתה של האחיינית בת כ-14 שנים, בהזדמנויות שונות, בעל הנאשם את הקטינה, עשה בה מעשה סדום וביצע בה מעשים מגונים שלא בהסכמתה החופשית.  גם לאחר שהמתלוננת אמרה לנאשם כי היא מבקשת שיפסיק לגעת בה, הוא נהג לומר לה "תירגעי, שום דבר לא יקרה", התעלם מבקשתה והמשיך במעשיו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון

Back to top button