חדשות הארץמבזקים

השירות ללקוח צריך להיות דיגיטלי בטלפון הנייד

מנכ"ל חברת החשמל עופר בלוך הציג הבוקר בוועידת המהנדסים באילת את תפיסתו הניהולית בעידן הטכנולוגי.

לתפיסתו, גם בתחום ייצור האנרגיה הלקוח יהיה במרכז. הוא יהפוך להיות חלק פעיל במערכת. הוא ייצר ויאגור חשמל בהתאם ליכולותיו וצרכיו, מיקרו גנרציה ואנרגיות מתחדשות מבוזרות יהפכו להיות חלק משמעותי מהיצור.

רשת החשמל על כל מרכיביה תהפוך להיות חכמה יותר ופתוחה יותר מהמונה ועד מרכז הבקרה, כאשר היכולת לחזות ביקושים, לקבל התראות על תקלות ברמת הלקוח ולאתר אובדנים וגניבות – תשתפר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרכב החשמלי יהפוך להיות סטנדרט של תעשיית הרכב. וכך, טעינה חכמה, מהירה ותוך מתן אפשרות לשימוש במצברי כלי הרכב על מנת לייצב את הרשת ולהחליק שיאי ביקוש תהיה חלק אינטגרלי מהשרות שהרשת תיתן ותקבל.

חברת החשמל מתאימה את עצמה לשינויים העתידיים: "חברת החשמל עוברת טרנספורמציה דיגיטאלית עמוקה בכל המקטעים מרשת חכמה ומניה חכמה ועד הטמעה של תהליכים פנימיים ושירותים ללקוח.

מדובר בתהליכים טכנולוגיים מורכבים לצד, שינוי בתרבות ארגונית ושיטות עבודה. זה לא מובן מאליו לחברה ותיקה שהינה מונופול וזה בדיוק השינוי שחברת החשמל נמצאת בעיצומו , אנחנו כבר הפנמנו את התחרות אנחנו בעד תחרות ואנחנו דורשים להיות שחקן שווה זכויות".

צילום: דוברות חברת החשמל

Back to top button