חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות ותקיפת זקן בדימונה

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד דניס ברודובסקי, תושב דימונה כבן 32, בגין שוד שביצע עבירות שוד בנסיבות מחמירות ותקיפת זקן לאחר ששדד את המתלוננת, תושבת דימונה כבת 71, וגרם לה לחבלות קשות.

על פי עובדות כתב האישום עולה כי בתאריך 29.10.17 בסמוך לשעה 10:00 הגיעה המתלוננת לסניף בנק הפועלים בדימונה ומשכה באמצעות מכשיר הכספומט מחוץ לסניף הבנק, כסף מזומן בסך של 2,000 ₪, שהינו חלק מקצבת ביטוח הלאומי של המתלוננת. המתלוננת עמדה בסמוך לכספומט, ספרה את הכסף והכניסה אותו לשקית.

באותה עת עמד הנאשם ליד הבנק, וראה את המתלוננת סופרת את הכסף. לאחר שיצאה המתלוננת מהבנק והחלה ללכת בכיוון ביתה, עקב הנאשם אחריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתלוננת נכנסה לבניין המגורים שלה, והנאשם נכנס אחריה. המתלוננת עלתה במדרגות כשהיא אוחזת בידיה את השקית ובה הכסף, ארנק, בקבוק מים, וכן את הכלב שלה.

בשלב זה משך הנאשם מידה של המתלוננת את השקית. המתלוננת בתגובה תפסה את הנאשם, והנאשם נרתע מפני המתלוננת. בשל מעשי הנאשם, נפלה המתלוננת במורד גרם המדרגות והשתטחה על הרצפה בין הקומות הראשונה והשניה בבניין.

הנאשם הותיר את המתלוננת שרועה על המדרגות ונמלט מהמקום עם השקית של המתלוננת על תכולתה. בהמשך הנאשם לקח לעצמו את הכסף וזרק את יתר החפצים.

נכדתה של המתלוננת מצאה אותה שרועה על הרצפה והזעיקה את כוחות ההצלה. המתלוננת פונתה באמצעות אמבולנס למרכז הרפואי "סורוקה" כשהיא במצב של  הכרה מעורפלת שם היא הורדמה והונשמה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת דימום מוחי וכן שבר באגן.

המתלוננת אושפזה ביחידה לטיפול נמרץ למשך חמישה ימים, ולאחר מכן הועברה למחלקה נוירולוגית והיא עדיין מאושפזת נכון למועד הגשת כתב האישום, וצפוי לה שיקום ארוך.

תמונת ארכיון

Back to top button