חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד גננת בגין תקיפת קטין

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט השלום בקריות כתב אישום נגד חדוה צוקרם (46) גננת בגן חובה בגין תקיפת קטין או חסר ישע ע"י אחראי הגורמת חבלה של ממש.

על פי כתב האישום, ביום 14/10/16 תקפה הנאשמת קטין בן 6 בכך שדחפה והוציאה אותו מהמבנה אל החצר, כאשר היא צועקת עליו שאינה רוצה אותו בגן, בעוד הקטין מתחנן בבכי בפני הנאשמת שתאפשר לו לחזור למבנה. הנאשמת סגרה את דלת הגן והשאירה את הקטין בחצר.

הקטין המשיך לפתוח את דלת הגן כשהוא מבקש להיכנס אל המבנה, והנאשמת שבה ותקפה אותו בכך שדחפה אותו מספר פעמים מחוץ למבנה ואל עבר המדרגות, כשהיא שבה וצועקת עליו "שהיא אינה רוצה אותו בגן וכי השומר יבוא לקחת אותו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך, הכניסה הנאשמת את הקטין אל המבנה כשהיא מושכת בידו, ובעודו בוכה, המשיכה לצעוק עליו בנוכחות יתר ילדי הגן, באומרה "תגיד לכולם מה אתה לא רוצה", ואז שאלה הנאשמת את ילדי הגן "אתם רוצים אותו?" וילדי הגן השיבו בשלילה. הנאשמת המשיכה ושאלה את ילדי הגן "אתם אוהבים אותו?" והילדים השיבו בשלילה, כל זאת בנוכחות הקטין.

בשלב זה, שוב תקפה הנאשמת את הקטין בכך שמשכה בידו ודחפה אותו אל מחוץ למבנה, כשהיא מטיחה בו שילדי הגן לא רוצים אותו, ושבה ושאלה את הילדים כשהיא עומדת בפתח הדלת האם הם רוצים אותו. משנענתה בשלילה, סגרה את הדלת והשאירה את הקטין בחצר, לאחר רגעים ספורים נכנס הקטין בחזרה אל המבנה. כתוצאה ממעשיה של הנאשמת נגרם לקטין סימן כחול באזור עין ימין.

תמונת ארכיון

Back to top button