צרכנות

מדוע קיים מבחר מוגבל של גוונים עבור דלתות פנים?

אם אתם מחפשים דלתות פנים לבית, לבטח שמתם לב שהדלתות מוצעות במספר מוגבל של גוונים מהם עליכם לבחור את הגוון המועדף עליכם. גוונים אלה כוללים בדרך כלל את הגוון הלבן, גוון שמנת, גוון דובדבן וגוון עץ חום כהה, והשאלה היא האם אלו הם הגוונים היחידים בהם ניתן להזמין דלת פנים, או שיש באפשרותכם לבחור את הגוון הספציפי המועדף עליכם. התשובה היא שאתם יכולים להזמין את דלתות הפנים שלכם בכל גוון שתרצו, אך יש לכך הלשכות משמעותיות על המחיר. אם אתם מחפשים פתרון זול לדלתות הפנים בבית, יהיה עליכם לבחור בין הגוונים הסטנדרטיים המוצעים.

ניתן להזמין דלת פנים בצביעה אישית בתנור

על מנת להזמין דלת פנים בגוון הספציפי המועדף עליכם, יהיה עליכם להרים את רף התקציב שאתם מקדישים לטובת העניין, ולבחור דלתות פנים בצביעת תנור. צביעה זו מאפשרת לכם לבחור את הגוון הספציפי בו אתם רוצים להזמין את הדלתות, ולהעביר אותן תהליך ייעודי של צביעה. תהליך זה הוא כאמור אפשרי, אך הוא מייקר מאוד את הדלת, ברמה של מאות שקלים עבור כל אחת מן הדלתות. יחד עם זאת, יצרני הדלתות, שמעוניינים להציע פתרונות בכמה רמות תקציב ולפנות לכל פלחי האוכלוסייה, מייצרים גם מספר דגמים בסיסיים בדגמים הפופולריים ביותר, כפי שפירטנו אותם לעיל, ובכך מאפשרים לבעלי תקציב נמוך, לבחור צבע שהוא בדרך כלל מקובל ואטרקטיבי ללא הצורך לשדרג את ההזמנה ואת עלותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הלבן הוא לא תמיד אותו לבן, וכך גם השמנת

בהיבט של גווני דלתות מעוצבות, כדאי לשים לב שישנם פערי גוונים גם בתוך הגוונים הבסיסיים עצמם, קרי לבן במקום אחד הוא לא אותו לבן במקום אחר, וכך גם לגבי שמנת, דובדבן או חום כהה. דלתות שערי ברכה מציעים לכם את דגמי הדלתות הבסיסיים בסט מוגבל של צבעים, ולצידו גם את האפשרות להזמין דלתות פנים בגוון הספציפי המועדף עליכם. את הגוון כדאי לבחון בתנאי תאורה שונים, במיוחד כאשר מדובר בגוונים בהירים כמו לבן או שמנת. כמו כן, מומלץ להקדיש מעט זמן בבחינת הגוון הספציפי, ולהשוות אותו לאפשרויות אחרות המוצעות לכם. במקרים רבים, תגלו שהלבן שמוצע לכם במקום אחד נראה אטום יותר מלבן אחר, ובמקרים מסויימים יוצע לכם לבן מט לעומת מקום אחר שיציע לכם לבן מבריק. ההעדפה היא כמובן שלכם, אבל חשוב שתכירו גם את הדקויות האלה בבחירת דלתות מעוצבות לבית.

Back to top button