צרכנות

מגשי אירוח לאירועים – שיטת ההגשה הטובה ביותר

התהליך של הפקת אירוע הוא תהליך רצוף בהתלבטויות, כשעליכם להתלבט האם אתם רוצים לערוך את האירוע בגן אירועים או באולם אירועים, תקליטן או הרכב מוזיקלי, קייטרינג חלבי או בשרי, צוות צילום רחב ומקצועי או צלם מתחיל וזול. ההתלבטויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך ההפקה, ועל אף שהן הכרחיות, הן עשויות לגרום לנו להתעלם מכמה נושאים חשובים שכבר אין לנו את האנרגיה והחשק לעסוק בהם. אחת מההתלבטויות האלה היא ההתלבטות סביב צורת הגשת האוכל באירוע שלכם, ועל אף שזה נראה נושא מינורי וזניח, מדובר באלמנט שיכול להשפיע בצורה משמעותית על החוויה של האורחים באירוע שלכם.

שלוש צורות עיקריות להגשת אוכל באירועים

הגשת האוכל באירועים יכולה להתבצע בשלוש צורות עיקריות, ששתיים מהן כנראה מוכרות לכם כבר:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שולחן הגשה עצמית

שולחן מרכזי הנקרא גם שולחן בופה, המוצב באזור ייעודי במתחם האירוע, ואליו נוהרים כל אורחי האירוע, אוספים לעצמם צלחת וסכו"ם, ומתחילים לעבור על פני עמדות ההגשה, ממלאים לעצמם את הצלחת עם המנות המועדפות עליהם. שיטת הגשה זו נחשבת לאפקטיבית מאוד מבחינת היכולת של האורחים לבחור לעצמם את תכולת המנה, אך גם כרוכה בדרך כלל בתורים ארוכים ובחוסר שביעות רצון של האורחים, עד כדי וויתור על מנות לאורך האירוע, כאמור בגלל התור הארוך.

הגשה אישית לשולחנות האורחים

הגשה אישית היא הגשה המבוצעת על ידי מלצרים האחראיים על שניים שלושה שולחנות כל אחד. בצורת הגשה זו, מוגשים סלטים ולחמים לכל שולחן ובנוסף המלצר מציג בפני כל אורח את המנות הזמינות בכל שלב של האירוע, ומגיש את המנות הנבחרות בהתאם. שיטה זו היא שיטה מאוד נוחה, שמאפשרת לאורח ליהנות משירות מלא מבלי שעליו לקום מהשולחן. יחד עם זאת, הגמישות של האורח בעיצוב המנה שלו בעצמו כמעט ואינה קיימת, וגם האינטראקציה עם מלצרים לא תמיד אהובה על חלק מן האורחים.

מגשי אירוח לאירועים

מגשי אירוח הם אולי הפתרון הטוב ביותר מבין השלושה, שכן הוא מביא את היתרונות של כל אחד מהפתרונות ומרכז אותם יחד בפתרון נוח, זמין וגמיש מאוד. מגשי אירוח לאירועים הוא קונספט המבוסס על מגשים גדולים עליהם מרוכזים שורה ארוכה של רכיבי מנות, כשכל מגש מוגש לשולחן האורחים. או אז יכול כל אורח לבחור לעצמו את רכיבי המנה המתאימים לו ממגש האירוח. בצורה זו, יכול האורח ליהנות מכל העולמות, גם נוחות וגם גמישות והתאמה אישית.

 

בחירת המנות ועיצובן, כל אורח על פי העדפותיו

חברת טייסטפולי היא מומחית מגשי אירוח לאירועים, ומציעה מגוון רחב מאוד של מגשי אירוח, הנבדלים זה מזה בסוגי המנות המוגשים באמצעותם. החברה מציעה מגשי אירוח ללחמים, ירקות, סלטים, קינוחים, תוספות, מנות עיקריות ועוד. שיטת ההגשה שמיישמת טייסטפולי, מאפשרת לאורחי האירוע לבחור לעצמם את כל רכיבי המנות המועדפים עליהם מתוך מספר מגשי אירוח המביאים אליהם את כל האפשרויות מסלט פשוט ועד מנה עיקרית או קינוח.

Back to top button