צרכנות

קייטרינג בשרי – הנה מה שאתם צריכים לדעת

אם אתם עורכים אירוע בקרוב, הסטטיסטיקה אומרת שאתם צפויים לבחור קייטרינג בשרי כקייטרינג לאירוע. בישראל, ולא רק בה, נחשב הקייטרינג הבשרי למתאים ביותר עבור אירועים משפחתיים כמו חתונה, בר מצווה, ברית מילה וכדומה, ובמקרים רבים גם עבור אירועים עסקיים. יחד עם זאת, לא כל קייטרינג בשרי דומה למשנהו, וחברת הקייטרינג בה תבחרו יכולה להשפיע בצורה דרמטית על החוויה ממנה יוכלו ליהנות האורחים שלכם באירוע. בחירת החברה הנכונה הוא אינו עניין של מחיר. אתם בהחלט יכולים למצוא חברת קייטרינג שתספק לכם חוויית בשר מצוינת במחיר סביר, ואתם עלולים גם ליפול למלכודות של מחיר גבוה, שאינו מגובה באיכות המצופה. בהתאם לכך, ישנם מספר דברים שאתם רוצים לבחון לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, ואף אחד מהדברים האלה לא דורש מכם ידע מקצועי או השקעה רבה מדי בזמן ואנרגיה.

טעימות – חובה לבצע בצורה מרוכזת

ובכן, הדבר הראשון שאתם רוצים להקפיד עליו הוא נושא הטעימות. רבים חושבים שמטרת הטעימות היא לטעום מה כל אחד מציע, ובמובן מסוים זה נכון, אבל מטרת העל היא להיות מסוגלים להשוות בצורה מדויקת בין מה שיודעות כל חברות הקייטרינג להציע. כדי לבצע השוואה אפקטיבית שבתוכה תוכלו להבחין בהבדלים הקטנים שבין המנות, עליכם לרכז את הטעימות למועד אחד ויחיד, בו אתם יכולים לטעום ברצף מספר אפשרויות נבחרות, ולזהות מתוכן את האפשרות הטובה ביותר. רק בצורה כזאת תוכלו להבחין בפערים של טריות, של עסיסיות ושל טעמי רקע. טעם הוא לא באמת משהו שאפשר לזכור. אפשר לזכור את החוויה, לזכור האם זה היה טעים לנו והאם נהנינו בזמן הטעימה, אך לא נוכל לזכור את הטעם, וכאשר רוצים לבחון דבר מה בצורה מדויקת, זה לא באמת מספיק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תוספות – לא צריך להמציא את הגלגל

הדבר השני שאתם רוצים לבחון הוא את מכלול המנות המוגשות לצד המנות הבשריות, או כפי שנהוג לקרוא להם: תוספות. התוספות גם הן יכולות להיות מוגדרות בצורה זהה אצל כמה חברות קייטרינג בשרי, אבל פערי הטעם והמרקם יכולים להיות דרמטיים. גם את התוספות אתם רוצים לטעום בצורה מרוכזת על מנת שתוכלו לבצע השוואה אפקטיבית בין כל האפשרויות, אך במקרה זה אתם רוצים לבחון גם את עניין המגוון, או לפחות לוודא שישנן התוספות שמתאימות לכם בתפריט המוצע על ידי החברה. שימו לב שלא כדאי לברוח לתוספות חדשניות או פורצות דרך מדי, ולא כדאי ליצור את התחושה של גימיק סביב האירוע שלכם. בחרו בתוספות משביעות, טעימות ומוכרות, כשאת הייחודיות תבטיחו באמצעות הטעם הנפלא שלהן.

כשרות – נושא חשוב וקצת מוזנח

לבסוף, אתם רוצים לבחון את נושא הכשרות. גם אם אינכם מקפידים על כשרות בביתכם, אין זה אומר שהאורחים שלכם לא משגיחים על העניין. למעשה, את עניין הכשרות אתם צריכים להתאים לאורחים שלכם ולא לעצמכם. אם אתם יודעים על אורחים חרדים שמגיעים לאירוע, אתם צריכים להבטיח שהקייטרינג עומד בסטנדרטים הראויים. כמובן שאם האורחים החרדים הם שיעור קטן מאוד מן האורחים, אתם לא תתאימו את כל התפריט רק להם, והבחירה האם להגיע לאירוע או לא, תהיה שלהם. יחד עם זאת, מרבית האזרחים בישראל שומרים על כשרות במידה כזאת או אחרת, ובעיני נתח לא מבוטל מהם ישנה חשיבות רבה לכך שהאוכל המוגש באירוע יפוקח על ידי הרבנות הראשית.

בדקו תעודת כשרות בסמוך למועד האירוע

בהיבט זה, אתם רוצים לוודא שחברת הקייטרינג אוחזת בתעודת כשרות תקפה כבר בזמן שאתם בוחנים את האפשרות להזמין ממנה את הקייטרינג, אבל גם ובעיקר כאשר אתם מתקרבים לאירוע. אל תתביישו ואל תעצרו את עצמכם. מספר ימים לפני האירוע בקשו שישלחו לכם מסמך המאשר כי החברה מחזיקה בתעודת כשרות בתוקף והבטיחו שהאורחים שלכם לא יצטרכו להתמודד מול מצבים לא נעימים באירוע שצריך להיות כולו הנאה וחוויה.

Back to top button