צרכנות

התאמת מוצרי הפרזול הנכונים למטבח שלך

מתכננים מטבח חדש? תתחדשו עם מוצרי פרזול שישדרגו אותו ויאפשרו לכם ליהנות ממנו לאורך שנים בנוחות וברווחה. על מנת להבין את חשיבות הפרזול חשוב לדעת, תחילה, מה הוא פרזול וכיצד הוא עשוי להשפיע על נוחות השימוש במטבח ולהגביר את הבטיחות בו.

בהכללה, פרזול הוא כל האביזרים החיוניים המאפשרים פתיחת רהיטים וסגירתם באופן רציף, חלק ושקט: צירים, מסילות,  מדפים נשלפים, ברזים, ידיות ועוד. מוצרי הפרזול מהווים חלק בלתי נפרד מחומרי הגלם של רהיטיו ושל הציוד בו. מכאן נובעת חשיבות  הבחירה במוצרים איכותיים ובטיחותיים העומדים בתווי תקן איכות ובטיחות מחייב ומחמיר.

פרזול איכותי מאפשר ליהנות מהריהוט לאורך שנים. היות שדלתות הארונות במטבח ומגירותיו נפתחות ונסגרות לעתים תכופות- פעמים אחדות במשך היום- חשוב לבחור במוצרים האיכותיים והעמידים ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

פרזול גלוי לעין ונסתר ממנה

יש חשיבת להתקנת מוצרי פרזול איכותיים ובטיחותיים במיוחד במקומות שבהם קיים חשש מהנזק העלול להיגרם חלילה למי מבני האדם כתוצאה משימוש לא זהיר בהם. לדוגמה: בית אבות לקשישים. בחדר הפרטי של הקשיש יש, בוודאי, ארונות ומגירות והוא פותח וסוגר אותן לא אחת. איכות מוצרי הפרזול חיונית לשמירה על הקשיש. מוצרי הפרזול החשובים ביותר סמויים רוב הזמן מהעין אבל הם  אלה המאפשרים פתיחה וסגירה נוחות של רהיטים במטבח ובמקומות אחרים בבית.בבתים ובמטבחים חכמים נעשה שימוש בטכנולוגיה של פתיחה וסגירה של רהיטים ללא ידיות, העלולות להוות גם גורם סיכון מסוים ( כאשר נתקלים בהן  – לא עלינו – בחשכה…)

פרזול למטבח הוא עולם ומלואו: גופי תאורה, משקופי דלתות, ווי תלייה, מתלי מגבות. בחירה  במתכת קלה ועמידה וצבע תואם משווה למוצרים אלה מראה מודרני ועדכני. כאשר מתמחרים את המוצרים חשוב לדעת כי מוצרי הפרזול הפנימי זולים יותר היות שמתייתר הצורך בעיצובם ובהשקעה בגימור אסתטי המייקר את המוצר. מרכיב נוסף שמשפיע על העלות של המוצר הוא  האחריות שניתנת עליו. אף שהיא מייקרת מעט את המוצר היא חשובה בהיותה מעין תעודת ביטוח לאריכות ימיו.

פרזול לנוי ולהידור

לאיכות החומרים של מוצרי הפרזול יש חשיבות רבה ביותר הואיל והמטבח  הוא אזור שיש בו אדים ורטיבות. מתכות בלתי עמידות ייצרו חלודה.תכנון מבעוד מועד של המטבח מאפשר התאמת מוצרי הפרזול הנכונים למטבח שלכם. לבד מהיות הפרזול מרכיב מרכזי ברהיטים כגון ארונות, ארוניות ומגירות, ניתן להעשיר ולהעצים באמצעותם את האפקט האסתטי של המטבח, להסתייע בהם ליצירת נוי והידור של המטבח.

על מנת למקסם את הפוטנציאל הגלום במוצרי פרזול איכותיים מזה וליהנות מהם מזה חשוב להתייעץ עם מומחים לנושא במקביל לייעוץ של בעל או בעלת מקצוע בתחום עיצוב פנים. לרשותכם מבחר עשיר של מוצרי פרזול ייעודיים וייחודיים למטבח, המשלבים איכות, בטיחות ויופי.

Back to top button