צרכנות

בחירת אולם לאירוע בת מצווה

כשאתם מתכננים אירוע משפחתי, מהו הדבר החשוב ביותר עבורכם? ובכן, אפשר לחשוב על שורה ארוכה של דברים שמעסיקים אתכם, החל מהצלם, דרך המקום בו יערך האירוע, התקליטן או ההרכב המוסיקלי, האוכל שיוגש באירוע וכלה בעיצוב, בתלבושות ובאטרקציות באירוע. אבל כשבוחנים את כל אלה, לכולם ישנה מטרה אחת ברורה: הפקת אירוע יוצא דופן על פי טעמם של חתן או כלת האירוע, ובאופן שיספק לאורחי האירוע את החוויה שאותה אתם רוצים להעניק להם. משמעות הדברים היא, שבבחירת אולם לאירוע כלשהו, הדבר שצריך לעניין אתכם יותר מכל הוא זהותו או זהותה של חתן או כלת האירוע וזהותם של האורחים שיגיעו אליו, וכאשר מדובר בבר או בת מצווה, מדובר בקהלים שונים לחלוטין מאלו שמגיעים לאירוע חתונה.

אחד המקרים בהם בעל המאה לא אמור להיות גם בעל הדעה

יחד עם זאת, מאחר ואתם הם בעלי המאה, חשוב מאוד שתהיו מספיק גמישים כדי להעניק לבינכם או ביתכם להיות בעלי הדעה, בכל הקשור לבחירת המקום לעריכת האירוע ולבניית התוכן באירוע. אין זה אומר שאתם צריכים לתת להם יד חופשית, לא באופי התוכן לאירוע ולא בתקציבים שעומדים לרשותם, אבל בהחלט ישנו מקום להקשיב למה שהם אומרים, ולוודא שהעדפותיכם האישיות כאנשים מבוגרים, שחושבים אולי על הדודה והדוד, אינן מתנגשות עם העדפות ילדכם או ילדתכם שחושבים על עצמם ועל חבריהם, כפי שראוי שיחשבו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מועדון ייעודי לחתן/ כלת ולאורחי חגיגות בר או בת מצווה

סקופסטאר מועדון בר/ בת מצווה הוא דוגמא קלאסית לאולם אירועים שמותאם בדיוק לקהל היעד של חגיגות בר מצווה או בת מצווה, מועדון שבו יכולים בני הנוער להרגיש שהאירוע נבנה במיוחד עבורם, ולא על פי סטנדרטים שאולי יושבים ברומו של עולם כאשר עורכים חתונה, אבל לא רלוונטיים עבורם כבני נוער באירוע של בני נוער. באירוע כזה יהיה כמובן מרכיב האוכל, ויהיה כמובן מרכיב הריקודים, ששניהם רלוונטיים לבני נוער בדיוק כפי שהם רלוונטיים לכל אורח אחר בכל סוג של אירוע. יחד עם זאת, באירוע הזה יהיו עוד שורה של מרכיבים שמותאמים במיוחד לבני הנוער, ומעניקים להם חוויה שהם עצמם מבקשים ושגם בינכם או ביתכם היו רוצים לתת להם.

מה בדיוק כוללת החוויה הזאת?

ובכן, בחוויית בר או בת המצווה של סקופסטאר תוכלו ליהנות משורה של מרכיבים, שיעניקו לאורחים הצעירים את החוויה האולטימטיבית, אך לא פחות מכך גם לבינכם או ביתכם החוגגים את האירוע:

  • כניסה מלב מתפוצץ ושטיח אדום עם זיקוקי רצפה – השילוב המנצח שיעניק לילדכם את המעמד הבלתי מעורער של מסמר הערב, כך שכולם יזכרו של מי האירוע הזה ומי הוא החברה או מי היא החברה שבזכותה יכלו הם ליהנות מהחוויה יוצאת הדופן באירוע.
  • שולחנות משחק שיוכלו להעסיק את האורחים הצעירים לערב שלם
  • רובוט לדים ואקסבוקס ריקודים – להפוך את חוויית הריקוד ליותר אינטראקטיבית, תחרותית ומהנה, כפי שראוי לבני ובנות נוער
  • פינת סלפי עם רקעים מתחלפים, בה יוכלו החברות והחברים להצטלם סלפי על רקע גג האמפייר סטייט בילדינג או על ראש מגדל אייפל
  • מאפרת למסיבות פולמון – חוויית איפור יוצאת דופן, באמצעותה יוכלו האורחים הצעירים ליהנות מערב של תחפושות והשתטות
  • זירת רודיאו עם שור מכני בה יוכלו בני ובנות הנוער להפגין את כישוריהם ולהילחם על מעמדם כפייטרים אמיתיים מול חבריהם
  • רקדניות ורקדנים מקצועיים שיעטרו את האירוע וילוו את הרקדנים הצעירים על רחבת הריקודים
  • בלונים ושולחנות מתוקים – חוויית המתוקים ההכרחית בכל אירוע בר מצווה או בת מצווה, מוגשת לכם מוכנה מראש ומעוטרת עם המון בלוני הליום אטרקטיביים לבחירתכם

ישנם שיקולים רבים בבחירת אולם לעריכת חגיגת בר מצווה או בת מצווה, אבל טיב החוויה לקהל האורחים ולחתן או כלת האירוע, הוא השיקול החשוב ביותר, השיקול שעליו מעניק לכם מועדון סקופסטאר את הפתרון האולטימטיבי.

Back to top button