צרכנות

טיפים לבחירת ארונות הזזה

לא מעט אנשים מתלבטים בשאלה כיצד לבחור את ארון ההזזה האידיאלי עבורם ועבור הצרכים הספציפיים שלהם. ישנם אנשים שלא טורחים לחשוב יותר מידי על הנושא, דבר המוביל אותם לרכישה של ארון הזזה אקראי לחלוטין.

לפעמים כמובן המזל משחק לרשותם, והם מרוצים מהארון החדש שלהם. אך פעמים רבות מדובר על ארון שלא מתאים בדיוק לגודל של החדר, לעיצוב הכללי שלו וכדומה. כמו כן, הארון לא תמיד מכיל מספיק מדפים, מספיק מגירות או מספיק שטח פנוי לתלייה.

לכן כדאי לעשות את שיעורי הבית שלכם מראש, על מנת להבין מהם בדיוק הצרכים שלכם. הארון מהווה למעשה את הרהיט החשוב ביותר בבית, היות ומטרתו לאחסן את כל הבגדים, הנעליים והחפצים השונים שתרצו להוציא מהנוף הכללי של החדר. לצורך כך, כדאי להבין מראש איך הארון האידיאלי שלכם אמור להראות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

טיפים לבחירת ארונות הזזה – כי אין כמו טיפ טוב כדי לשנות את כל התמונה

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא למדוד את השטח הפנוי בחדר, על מנת להבין איזה גודל של ארון יכול להיכנס לשם. השלב הבא, הוא לעשות סדר בארון הנוכחי שלכם, לזרוק את כל הבגדים שאין להם שום שימוש ולהבין כמה מקום בדיוק תופסים כל הבגדים שלכם.

אין צורך להתפרע עם ארון ענק, כאשר יש לכם צורך לאחסן רק כמה ג'ינסים וטי-שרטים. לעומת זאת, אם מדובר על ערימות של בגדים, כדאי לשקול ארון גדול ומרווח יותר. השלב הבא הוא לבחון את סוג הבגדים שלכם, האם מדובר על יותר בגדים מקופלים או בגדים שמצריכים תלייה? האם יש לכם צורך במגירות רבות, או ששתיים – שלוש מגירות יעשו את העבודה? חשוב לזכור כי במידה והבגדים יאוחסנו בתוך הארון בצורה צפופה מידי, הם לא יצליחו להתאוורר ועלולים לסבול מריחות לא נעימים. לכן תמיד חשוב לבחור ארון שיהיה קצת יותר גדול ממה שאתם צריכים באמת.

לסיכום, קיימים לא מעט טיפים שונים לבחירת ארונות הזזה. החשוב ביותר הוא לבחור ארון פרקטי ועמיד, שיוכל לשמש אתכם לאורך שנים מבלי להתקלקל. חשוב לבחור בארון העשוי מחומרים עמידים ובעל מסילות איכותית שיוכלו לאזן את הדלתות לאורך זמן. הטיפ האחרון והחשוב לא פחות, הוא לבחור בארון שמאפשר סגירה הרמטית של הדלתות. ארון סטנדרטי למשל, תמיד מאפשר מרווח מסוים, דבר המאפשר כניסה של אבק. לכן חשוב לבחור בארון הזזה איכותי והרמטי, כדי להבטיח בגדים נקיים ולא אבק.

לעוד טיפים בנושאי צרכנות ופינננסים.

 

 

Back to top button