חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

שני תושבי מג'דל שמס נאשמים בגין סחיטה ועבירות נוספות

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית משפט השלום בקריית שמונה כתב אישום נגד שני תושבי מג'דל שמס, ג'מיל רדא (35) והאדי זידאן (23) בגין סחיטה בכח ובאיומים, תקיפה הגורמת חבלה, התפרצות לבית מגורים, כליאת שווא ועוד.

על פי כתב האישום, בתאריך 12.11.17 על רקע רצונו של הנאשם ג'מיל להפסיק את הקשר הרומנטי בין בת זוגו לשעבר לבין המתלונן, חברו הנאשמים יחד וחיפשו אחר המתלונן ולאחר שהבחינו בו צועד יחד עם בת זוגו בכפר חסמו את דרכם באמצעות הרכב.
בשלב זה, ירדו הנאשמים מהרכב והיכו את המתלונן תוך שהם מאיימים עליו שיפסיק את הקשר עם בת זוגו. לאחר שהמתלונן הצליח להשתחרר מהנאשמים והגיע לביתו, הם הגיעו אחריו, תפסו אותו ואיימו עליו בשנית באומרם "אם יתלונן על מעשיהם במשטרה יהיו אנשים שיטפלו בו".

לפנות בוקר, עת המתלונן ישן במיטתו, פרצו הנאשמים לביתו, תפסו והעבירו אותו ממיטתו לרצפה כשהוא שוכב על בטנו. בשלב זה, קשרו את ידיו לרגליו ושמו לו סביב פיו תחבושת וכיסו את ראשו בציפית. כל זה שהם גורמים למתלונן לדימום מאפו.
כעבור חצי שעה, כאשר המתלונן קשור ללא יכולת תזוזה, שחררו אותו הנאשמים מהקשירה ואיימו עליו כי "אם יעצרו, ישרפו ויהרגו אותו". הנאשמים ניקו את רצפת החדר מדמו של המתלונן, נטלו לידיהם את התחבושת, הציפית, החבל והסמרטוט שאיתה ניקו את רצפת החדר ועזבו את הבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון

Back to top button