חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פליליפוליטי / מדיניתאונות דרכים

המשטרה העבירה הרצאות בנושא זהירות בדרכים וזיהוי פלילי בבי"ס במזרח ירושלים

מפגשים והרצאות בנושא זהירות בדרכים וזיהוי פלילי של משטרת ישראל הועברו השבוע לתלמידי בתי ספר במזרח ירושלים

"הקשר שרקמנו עם מנהלי בתי הספר והגנים, הביאו אותנו לשיתוף פעולה בו אנחנו מלמדים את התלמידים כיצד להיזהר בדרכים באופן שמצד אחד נתפס כחוויה עבורם ומצד שני מסייע להם להימנע מסכנות וזאת במטרה לשמור על חייהם." אמרו השוטרים

במסגרת הקמת המש"מ (מרכז שירות משולב) במזרח ירושלים, פועל מש"מ צור באהר על מנת לחזק את הקשר עם הקהילה הן במתן שירותי משטרה והן בהעשרת האוכלוסייה והתלמידים על מנת ליצור סביבה בטוחה יותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, הגיעו השבוע שוטרי מש"מ צור באהר \ אום טובא לאחד מבתי הספר, שם העבירו לכ – 100 תלמידים וצוות החינוך הרצאה והדרכה על זהירות בדרכים באמצעות ערכה חדשה באמצעותה יכלו התלמידים לתרגל וללמוד בצורה חוויתית כיצד להיזהר בדרכים.

במקביל, בבית ספר נוסף, נערכה הרצאה מרתקת ע"י שוטר מהמעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה לתלמידים ולצוות החינוכי, שהסביר והציג בפניהם את האמצעים השונים המסייעים למשטרה באיתור נעדרים, אבידות וטיפול בחפצים חשודים.

הצוות החינוכי הודה לשוטרים עבור הפעילות החוויתית שהעבירו לתלמידים.

משטרת ישראל רואה בשיפור וחיזוק הקשר עם האוכלוסייה במזרח ירושלים נדבך חשוב ומרכזי במסגרת הנגשת שירותי משטרה וגורמים נוספים לרווחת התושבים והפיכת סביבת המגורים לבטוחה יותר. ציינו במשטרה.

 

Back to top button