חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

גורמים מדיניים דורשים מבצע בעזה – הצבא לא ממליץ

גורמים מדיניים ביקשו לאחרונה בדיוני הקבינט המדיני-ביטחוני, לצאת למבצע רחב היקף ברצועת עזה בעקבות איום המנהרות של חמאס והג'יהאד האסלאמי, בצבא אומרים,"מבצע צבאי בעזה יכול רק לגרום נזק כעת".

אותם גורמים שהיו בדיוני הקבינט המדיני-ביטחוני, הסבירו שאיום המנהרות זה סכנת נפשות וחייב לפעול במהירות נגד חמאס מאשר חמאס יפעל ויפתיע אותנו.

בכירים בצבא אמרו כי לצאת עכשיו למבצע בעזה יכול להדליק אש בכל האזורים, וגם יכול לגרום סבל נוראי לתושבי רצועת עזה. בישראל עוקבים בדריכות אחר הנעשה סביב מנהרות הטרור של חמאס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך התקופה האחרונה, חשפו כוחות הביטחון בסיוע שירות הביטחון הכללי 2 מנהרות טרור של חמאס והג'יהאד האסלאמי בכסופים ובנירים שבמועצה האזורית אשכול. מנהרות שטופלו והושמדו ע"י כוחותינו.

אזור המנהרה שנחשפה לאחרונה

איום המנהרות זה דבר שיוכל להוביל לאסון כבד, כך אמרו גורמים מדיניים, ולכן אותם גורמים דורשים לצאת במידי לפעילות נגד איום המנהרות של ארגוני הטרור בעזה.

כמו כן, אלוף, יואב (פולי) מרדכי התייחס לנושא המנהרות לא פעם ואמר שהוא ממליץ לחמאס לשקול את מעשיו, מרדכי ציין כי חמאס שוקע בתוך המנהרות ומאבד את אנשיו, וממנהרות הטרור לא יצא לארגון כלום.

מרדכי הוסיף,"חמאס גורם סבל רב לתושבי הרצועה ומנצל אותם במקום לדאוג לבני עמו".

אזור המנהרה שנחשפה לאחרונה

Back to top button