צרכנות

וילה ל-20 איש להשכרה – המקום לערב העצמה נשית

החלטתן לערב אחד בלבד לעזוב את הבישולים והסידורים ולדחות את הגשת הפרויקט בעבודה למועד מאוחר יותר, כדי לצאת לערב העצמה נשית מרתק ומרגש. אז בין אם מדובר בחברות לעבודה או בנשים מכל רחבי הארץ המארגנות ערב מיוחד, וילה ל-20 איש להשכרה היא הפינה הנוחה ביותר לאירוע שכזה.

הוילה לערב נשי מרתק

מדוע וילה ל 20 איש להשכרה מתאימה כל כך לערב העצמה נשי? ראשית, היא כוללת שטח גדול ומעוצב. עוד לפני שנכנסים לוילה אי אפשר שלא להבחין בגינה המפוארת ובבריכה הגדולה והכחולה שבמרכז. גינה זו אפשרת לכן לעשות ככל העולה על רוחכן – למקם שולחנות, להשאיר פינות ישיבה ולפרוש שטיח. כמו כן, עד שכל האורחות תגענה, אפשר לנצל את הזמן לשחייה בבריכה או למשחק שולחני בפינג פונג או ביליארד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה אפשר לעשות בערב נשים

וילה ל-20 איש להשכרה גדולה עד כדי כך שהיא מאפשרת לערוך סדנאות רבות ומגוונות. אלה כמה רעיונות לפעילויות מרתקות עבור המשתתפות:

  • סדנת ריקודים – אוהבות לרקוד? אפשר לבחור בכל סדנת ריקודים שתרצו: ריקודים סלוניים, ריקודי בטן, או לחזור לתקופות עברו וללמוד לרקוד ולס. כל סדנת ריקוד משחררת את הנפש והגוף ומעניקה למשתתפות שפע של הנאה. כי בינינו, אין אישה שלא אוהבת לרקוד, בייחוד אם עבר עליה יום לחוץ בבית או בעבודה.
  • סדנת שף – אתן מומחיות בבישול ועושות את זה בכל שבוע כמעט, אבל תמיד אפשר ללמוד משהו חדש. ניתן להזמין שף מקצועי, לנצל את המטבח המפואר של הוילה וללמוד כמה טריקים שיסייעו לכן להכין ארוחות טעימות ומשודרגות.
  • ללמוד על עצמך – אפשר לארגן פעילויות שיאפשרו לנשים ללמוד עצמן. זו יכולה להיות סדנה בגרפולוגיה שמגלה תכונות אופי נסתרות באמצעות כתב יד, או סדנה ארגונית העוסקת ברגשות.
  • ערב שירה – אוהבות לשיר באמבטיה? מדוע שלא תשירו עם כולן בערב עוצמתי אחד! וילה ל-20 איש להשכרה מאפשרת לכן לערוך ערב שירה בציבור או ערב קריוקי, ואף מעמידה לרשותכן מערכת הגברה או מערכת קריוקי.
  • על האש – מי אמר שפעילות על האש מיועדת רק לגברים? בערב מיוחד זה תוכלו להוכיח שגם אתן יכולות לנפנף במנגל לא פחות טוב מבני זוגכן. באמצעות ערכת ברביקיו שעומדת לרשותכן בוילה, אפשר להביא בשרים מהבית הטבולים ברטבים שונים ולהכין קבבים, כנפי עוף ואפילו אסאסדו.

כל הסיבות לחגוג

אפשר, כמובן, לערוך ערב העצמה נשית ללא כל סיבה מיוחדת. פשוט כי אתן נשים שרוצות לעשות משהו כיף ביחד. עם זאת, לכל מסיבה יכול להיות קונספט. זו יכולה להיות ערב פרידה מחברה לעבודה או חברה שטסה לחו"ל לתקופה ארוכה. סיבה נוספת למסיבה היא אירוע פרטי כמו חתונה, אירוסין, מסיבת רווקות ועוד. לא משנה מאיזו סיבה בחרתן לחגוג באמת, וילה ל-20 איש להשכרה תמיד פתוחה לרעיונות הכי פרועים שלכן.

Back to top button