צרכנות

וילות בחצור הגלילית להשכרה

יופיו של הגליל העליון מושך אליו מבקרים מכל הארץ. בכל שנה פוקדים אותו אלפי מטיילים מדרום הארץ וממרכזה. תושבים הבאים מרחוק לא יסתפקו ביום אחד, וירצו להזמין חופשה לכמה ימים. משום כך, וילות בחצור הגלילית להשכרה הופכות למבוקשות יותר ויותר. המועצה המקומית חצור הגלילית היא מקום פסטורלי ואטרקטיבי אשר נגיש למגוון אטרקציות באזור ולערים אחרות כמו ראש פינה. ניתן לנצל את הוילות בחצור הגלילית לחופשות משפחתיות ואף לאירועים שונים.

וילות בחצור הגלילית להשכרה לאירועים

הוילה היא מקום נוח, נגיש ומלא באטרקציות המתאים למגוון רחב של אירועים. אלה כמה דוגמאות לשימושים שניתן לעשות בוילה:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • יום הולדת מיוחד – חוגגים בת מצווה לילד הגדול? רוצים לחגוג יום הולדת 80 לסבתא בצורה מיוחדת? חגיגה בוילה היא מקום מצוין לחגוג יום הולדת בלתי רגיל. במקום לחגוג במסעדה או בבית קפה כמו בכל שנה, אפשר לחגוג בוילה וליהנות מכל האטרקציות מסביב. כאשר אתם שוכרים וילה, המקום הוא שלכם לכמה שעות. תוכלו לערוך את השולחנות כראות עיניכם ולהחליט באילו פעילויות להשתתף. בריכה ושולחן ביליארד הן דרכים טובות להפעלת ילדים בבר מצווה. ערכת קריוקי יכולה להתאים לגיל הזהב במטרה להלהיב את האורחים בשירים של ארץ ישראל הישנה והטובה.
  • ערב גיבוש עובדים – ערב הגיבוש נועד לקרב עובדים ממחלקות שונות, לעתים אף לפתור סכסוכים בין עובדים ומעל לכל להגיד לעובדים "תודה" על העבודה הקשה. האטרקציות שמציע הוילה יכולות "לשבור את הקרח" בין העובדים ואפילו בין מנהליהם על ידי פעילות משותפת. לרשות העובדים מעמידות הוילות בריכה ושולחנות ביליארד ופינג פונג כדי לרכך את האווירה ולספק מקסימום הנאה.
  • נופש משפחתי – רוצים לצאת לחופשה עם כל המשפחה, אך פוחדים לאבד את הילדים במהלך מסלול הליכה או בילוי בקניון? וילות בחצור הגלילית להשכרה הן רעיון טוב למי שרוצה להעניק למשפחתו שלל אטרקציות במקום סגור. עם כל הבילויים המוצעים בוילה, אין צורך לצאת החוצה, לארגן את כל הילדים ולהשגיח עליהם שלא ילכו לשום מקום ללא השגחת מבוגר. בוילה יוכלו הילדים לשכשך את רגליהם בבריכה או לשחק כדורגל על הדשא. המבוגרים יוכלו בינתיים להכין על האש בעזרת ערכת ברביקיו או לנוח בחדרי שינה מפוארים.
  • חתונה – טרנד חדש שהולך ומתפתח עם השנים הוא עריכת וילה בחתונה. יותר ויותר זוגות מוותרים על האולמות הגדולים או על גני האירועים, ומבקשים להתחתן במקום קטן ואינטימי. וילה בחצור הגלילית יכולה להתאים במיוחד לזוג שרוצה להתחתן על רקע הנוף הירוק והמרהיב של המועצה המקומית. חתונה בוילה היא גם הזדמנות בלתי רגילה שבה יכולים בני הזוג להפגין יצירתיות. בניגוד לאולם שמקומות הישיבה והתפאורה עצמה מגיעים מעוצבים, בוילה בני הזוג צריכים לדאוג לכל בעצמם, ובכך להתאים את העיצוב לטעמם האישי.
  • חופשה זוגית – וילות בחצור הגלילית להשכרה מועדפות על זוגות רבים המעוניינים באווירה אישית ואינטימית כדי לחגוג אירועים כמו יום נישואים, הצעת נישואין או יום אהבה. הוילה מעניקה במה טובה לבלות זמן איכות אחד עם השני.

 

Back to top button