צרכנות

צימר בצפון למשפחות עירוניות שלא אוהבות טבע

אירוח בצימרים בצפון מתאים גם למשפחות עירוניות שלא נוהגות לצאת לטיולים בטבע. הצימרים מציעים את מיטב הציוד הטכנולוגי במערכות קולנוע ביתיות, מערכות קריוקי, סטרימרים של סרטים, מזגנים ומערכות ג'קוזי משוכללות. אם בתחילת דרכם הציעו הצימרים אירוח מבודד בסגנון כפרי, כיום הם כבר מציעים אירוח מפנק יוקרתי בעיצוב כפרי או מודרני. צימר בצפון למשפחות מתאים גם לכאלו שלא מתכננים לצאת לטיולים בטבע, רכיבת סוסים ושאר פעילויות שטח.

מה מציעים הצימרים למשפחות?

צימר בצפון למשפחות מעוצב עם הפרדה בין מתחם הלינה של הילדים לבין מתחם הלינה של ההורים או ללא כל הפרדה. הצימרים כוללים מיטה זוגית גדולה להורים, הילדים ישנים במיטות מתקפלות או פינות ישיבה שנפתחות למיטות נוחות. בכל צימר יהיה גם מטבחון עם מקרר קטן, מיקרוגל, פינת קפה, כיריים וכלים בסיסיים. בתוך הצימר יהיו כמעט תמיד אמבט ג'קוזי זוגי, מסך גדול עם מבחר ערוצים, מיזוג אוויר ופינת ישיבה קטנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אטרקציות שאפשר להזמין אל הצימר?

אל כל צימר בצפון למשפחות תוכלו להזמין ארוחת בוקר ישראלית עשירה לכל המשפחה, ארוחת צהריים, ארוחות בוקר, עוגות, פינוקים מתוקים, גבינות ומצרכים. ישנה אפשרות להזמין גם עיסויים, טיפולי ספא, הפעלות לילדים, שירותי שמרטפות. הזמנת עיסויים אל הצימר מומלצת במקרים של חופשה משפחתית בהם לא ניתן להגיע אל מתחם הספא באזור. גם בחופשה משפחתית תוכלו ליהנות מעיסויים וטיפולי ספא.

מסעדות שמתאימות לילדים בצפון

משפחות הן  קהל יעד מבוקש במסעדות בצפון, בעלי המסעדות טורחים לשלב בתפריט מנות לילדים ולהכין בעבורם ערכות צביעה, מתקני משחקים וכיסאות תינוק. אם בחרתם נכונה מסעדה שמתאימה גם לילדים הם יאכלו בתיאבון מבלי להציק לכם ההורים ולשאר הסועדים במקום. בכדי לסייע לכם למצוא מקום מתאים לאירוח עם הילדים אספנו רשימה של כמה מסעדות בצפון למשפחות, מסעדות שגם ילדים אוהבים. במסעדות האלו תוכלו לקבל מנות ילדים, ערכות צביעה, כיסאות תינוק ובחלקן גם מתחמי ג'ימבורי.

  1. מסעדת בנחלה בנהריה (לב שכונת רסקו)

המסעדה מומלצת להורים עם ילדים, סביב המסעדה ישנו גן ירוק עם מתקנים לילדים, ארגז ול, קליעה למטרה, מתקני טיפוס וזחילה. ההורים נהנים מהתפריט במסעדה, מהאוכל הטוב ומהאווירה השקטה בעוד הילדים נהנים מהמתקנים. בתוך המסעדה ישנה פינת החתלה ופינת הנקה. התפריט כולל ארוחות בוקר, בשרים, דגים סלטים ומנות ילדים כמו פסטה ושניצלונים.

  1. מסעדת קצה הנחל (קיבוץ גינוסר)

מסעדה עם מנות מהמטבח הלבנוני, העיצוב דומה לחדר אוכל גדול, המנות טעימות להפליא, נהדרות גם בעבור ילדים.  החצר האחורית של המסעדה היא מתחם משחקים גדול לילדים עם מתקנים, יש בחצר גם פינת חי קטנה עם תרנגולות וברווזים. המסעדה מגישה מנות בשריות, מנות על האש, סלטים וגם לאבנה עם פיתות טריות. תפריט הילדים כולל שניצלונים, נקניקיות, צ'יפס, שיפודים, סלט ועוד.

 

Back to top button