חדשות הארץמבזקים

סיכום חדשות השבת, שבוע טוב ומבורך חג חנוכה שמח

משטרת ישראל הצליחה לעצור היום (שבת) גבר כבן 81 שדקר על פי החשד את אשתו בת ה-77 בשדרות בן גוריון ברמלה. מצבה של האישה מוגדר בינוני והיא מטופלת בבית החולים אסף הרופא. הבעל החשוד הועבר להמשך חקירה.

אל מרפאה מקומית בדימונה הגיע היום (שבת) צעיר בן 24 שרכב על אופניים ונפל. צוות מגן דוד אדום טיפל בו ופינה אותו לבית החולים סורוקה כשהוא מוגדר במצב בינוני, עם חבלה בחזה.

משטרת ישראל עצרה גבר כבן 30 מלוד בחשד שהחזיק סמים מסוכנים מסוג קוקאין במשקל של כ-25 ק"ג, וכן הרואין ואקסטזי בכמות שאינה לצריכה עצמית. כמו כן, נתפסו אצל החשוד עשרות כדורי כלי ירייה. החשוד נעצר ויובא לדיון בהארכת מעצרו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פעוט בן שנתיים נפגע היום (שבת) מרכב והובא למרפאה מקומית בשגב שלום. צוות מגן דוד אדום טיפל בו ופינה אותו לבית החולים סורוקה כשהוא מוגדר במצב בינוני, עם חבלה בראשו.

משטרת ישראל עצרה נער בן 17 בחשד שנהג על טרקטורון ליד עולש שבשרון וגרם להתהפכות הטרקטורון שבעקבותיה נהרגה נערה כבת 17. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו.

בשעב נפגעו היום (שבת) 4 הולכי רגל מרכב. צוותי מגן דוד אדום טיפלו בהם ופינו אותם לבתי החולים כשהם מוגדרים במצב בינוני וקל. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

אישה כבת 30 נפגעה היום (שבת) בהתהפכות טרקטורון במצובה. צוות מגן דוד אדום טיפל בה ופינה אותה לבית החולים נהריה כשהיא מוגדרת במצב בינוני, עם חבלות בכל חלקי גופה.

ערבי בן 17 נפגע היום (שבת) מנפל של צה"ל בנצרים שבמרכז רצועת עזה. הערבי פונה לבית החולים ברצועה כשהוא מוגדר במצב קל, עם כוויות בידיים.

פעוט בן שנה וחצי היה מעורב היום (שבת) בתאונת דרכים והובא לחבירה עם צוות מגן דוד אדום בכביש 25 ליד צומת ערערה בנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים סורוקה כשהוא מוגדר במצב בינוני, עם חבלת ראש.

ברחוב אבא הלל סילבר בלוד נפגעה היום (שבת) הולכת רגל בת 20 מרכב. צוות מגן דוד אדום טיפל בה ופינה אותה לבית החולים תל השומר כשהיא מוגדר במצב קשה, עם פגיעה רב מערכתית.

לוחמי האש פועלים כעת (שבת) בשריפה שפרצה ברכב עם מעורבות בלוני גז בחניית בניין מגורים ברחוב הנשיאים בפתח תקווה. מהמקום פונה אדם אחר שנפגע באורח בינוני. נזק כבד נגרם במקום.

ישראל הזהירה לאחרונה כבר מספר פעמים את חמאס, שבמידה ולא יצליח להשתלט על המחבלים שמבצעים את ירי הרקטות לשטח ישראל, התגובה כנגד הארגון תהיה קטלנית ותוביל למלחמה נוספת בעזה. ישראל העבירה מסר ישיר דרך מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי באמצעות עמוד הפייסבוק בערבית של מתפ"ש 'אלמונסק', וגם בסיוע של המצרים שלוחצים על חמאס לרסן את שאר הפלגים בעזה ובכך למנוע מלחמה וסבל על תושבי עזה שחפים מפשע.

חמאס עושה מאמצים למנוע את ירי הרקטות לישראל, אך לא פועל מספיק. כשחמאס רוצה אין ירייה אחת לעבר שטח ישראל, כך אמר גורם מדיני בכיר.

במשטרת ירושלים עצרה היום (שבת) 7 מחבלים שהיו מעורבים בהפרות הסדר ויידו אבנים וירו זיקוקים בכינון ישיר לעבר הכוחות, כמו כן המחבלים התעמתו עם כוחותינו ונעצרו.

בנוסף, בא-טור נורו זיקוקים לעבר הכוחות, מחבל נוסף נעצר והועבר להמשך חקירה, בעיר העתיקה מחבל גרם נזק לחנוכה ונעצר בהכוונת יחידת 'מבט 2000'.

בתוך כך נעצרו במהלך הפרות הסדר שארעו אתמול בסיום תפילת יום השישי 5 חשודים שהפרו את הסדר ותקפו שוטרים בעיר העתיקה ובסמוך לשער שכם.

בכביש 90 סמוך ליישוב מחולה הובאה הבוקר (שבת) לחבירה עם צוות מגן דוד אדום פעוטה ערבייה כבת שנתיים לאחר שנפגעה מטרקטור. צוות מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותה לאחר שהפעוטה סבלה מחבלת ראש קשה וללא סימני חיים.

רקטה נורתה בערב (שישי) מבית חנון שבצפון רצועת עזה לעבר שטח ישראל. הרקטה התפוצצה בדירת מגורים ברצועה ופגעה בביתו של אח של דובר חמאס, מושיר אל מסרי.

במהלך היום (שבת) התעמתו מחבלים עם כוחותינו באזורים השונים ברחבי יהודה ושומרון ובגבול רצועת עזה. אין נפגעים בקרב הלוחמים ומספר רב של מחבלים נפגעו.

את סיכום חדשות השבת ערך כתבנו אושרי צימר.

Back to top button